Hele computer legen en opnieuw windows erop!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X-Commander, 4 sep 2004.

1. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Hey!
    Ik wil me hele computer leegmaken en daarna opnieuw windows erop doen. Ik wil weten wat hier de handigste manier voor is? Ik heb gehoort dat er tooltjes bestaan om hem leeg te maken. Of moet ik het gewoon met een opstart diskette doen? en dan bij commando's format C te doen maar hoe krijg ik windows er dan weer op. enz :)

MVG
    Hank

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Drive image se downloaden en dan restore to factory backup kiezen, ik doe dit zelf ongeveer elke 4 maand, houd de pc lekker vrij van tog nog achterblijvende troep en internet snelheid word ook weer ff meer!

greetz wooly

3. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je msn? Kan je me ff helpen? :)

4. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik druk altijd gewoon de windows xp cd erin en formatten maar :)

5. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het ook gewoon met de windows xp cd?

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    yup, cd erin, partitie verwijderen, daarna weer kiezen, dan formatteren, en gelijk installeren.

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
  8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Als jij nu gewoon eens je spyware zou verwijderen zou dat niet eens nodig zijn.

Mijn pc loopt nu al een jaar zonder format en hij is niks langzamer geworden, internet word zelfs alleen maar sneller met de updates die ik heb gehad voor me router/modem.

9. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    bootable windows xp cd erin duwen. En klaar is kees.

10. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Exacto. Ik doe altijd mijn documenten die ik nog wil hebben op een partitie zetten (logischerwijs een partitie waar windows niet op staat) en dan C formatteren en windows opnieuw erop zetten via een bootable winxp cdrom :)

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    idd met die computers van tegenwoordig is weinig mis. Ik gebruik 'em nu ook al een hele tijd, gebeurt nooit wat mee. Wekelijks probleempje: "Excuses maar er is een fatale fout opgetreden in het programma X neem contact op met microsoft etc. etc. etc. etc. " dat blijft wel irriteren, maar een ramp is het niet.

12. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Naja! het is dus gelukt met de WIN XP cd :) Maar nu kan die me netwerk kaart niet meer vinden opeens :confused: dus kon ik tijd niet op internet... tot dat ik een ander vond :) weet iemand hoe ik die misschien weer kan installen? het lukt niet :mad:

Deel Deze Pagina