Hellup!

Discussie in 'Algemeen' gestart door alexbox, 10 nov 2002.

1. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag Colin McRae 3 gekocht... stop 'm in m'n XDoos, en na 5 minuten spelen wist ik zeker dat het geen spel voor mij was. Het irritante gejank van de motor en de tegenvallende gehypte graphics vielen me niet goed. Terug dus...

Zaterdag geruild voor Fifa 2003. Doorgaans ben ik geen voetbal fan, maar ik kan de footie games vaak wel waarderen. Stop 'm erin: Niet leuk. En de mannetjes huppelen erg onrealistisch over het veld... Ik kon 'm daar (Intertoys) niet testen omdat de demomachine kapot was, dus kreeg ik een nieuwe bon, zodat ik 'm weer kon ruilen. En dat is dus precies wat ik ga doen morgen...

Ik weet dus alleen niet welk spel er nu te krijgen is dat WEL de moeite waard is. Want ik ben blijkbaar erg verwend ;) Deathrow heb ik al, dus die valt af. Need for Speed 2: Hot Pursuit, Quantum Redshift en Crazy Taxi 3 lijken me wel leuk... Maar die krijgen niet echt hoge cijfers.

Suggestions, anyone? Puh-lease? Ik hou van games die je effe een kwartiertje kan spelen... niet van die lange adventures.

Laatst bewerkt: 10 nov 2002
  2. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

NHL 2003

* Wachten op Splinter Cell of THPS4 kan natuurlijk ook...

3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    als je zo kieskeurig bent als ik nu denk dat je bent (je vindt immers CMR3 én Fifa niks aan) dan zou ik wachten op Splinter Cell.

4. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Splinter Cell...Blinx als je daar van houdt.

*got milk?

5. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NHL 2003 heb ik al (leuk spel!)... en wachten op die andere titels kan niet, want ik moet binnen 24 uur ruilen :mad:

6. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    je bent wel een moeilij geval he :+

Wat denk je van TS2?
    Dan moet je wel ff de tijd nemen op aan de controls te wennen,maar dan speeld het toch erg lekker.
    De game is ook erg uitgebreid.

suck 6 iig ;)

7. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

* Milk's for hairy Pussies..:9

8. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hij wil toch een game die hij eff een kwartiertje kan spelen zonder gezeik, dus dan valt splinter cell al af (:confused: )
    ik zou eff wachten met je bon op unreal championchip!!!!!!:D

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je idd zo kieskeurig bent kan ik je NU al vertellen dat je de volgende games niet leuk gaat vinden :

Quantum Redshift, Blinx, Hot Pursuit, THPS4, CT3 :)

10. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... spellen als Halo, Shenmue en Splinter Cell koop ik absoluut. Maar momenteel zijn er geen adventures die de moeite waard zijn, geloof ik. Of zeg ik nou stomme dingen?

Is Time Splitters 2 leuk??

11. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

TransWorld SnowBoarding
    Rocky
    Sega GT 2002

12. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... THPS3 vond ik super (gameplay maakt een hoop goed, hehe). CT3 en Blinx boeien me niet. Hot Pursuit vind ik lelijk, vrees ik :)

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die is zeker leuk. Ook goeie game voor je kwartiertje blasten. Ff een deathmatch snel voor het eten, heerlijk. Controls moejje ff aan wennen.
    :)

14. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2 en Sega GT 2002 zal je denk ik sowieso wel leuk vinden.

15. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman 2

16. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Metal Gear Solid 2 : Substance of natuurlijk Splinter Cell.

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen 24 uur? Dat gaat niet lukken.]:- Die zijn nl. alletwee nog niet uit.:)

18. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman... Hmm. Daar hoorde ik ook wel leuke dingen over.

Toch vind ik het leuk als m'n mokkeltje ook kan spelen, en die hoopt echt dat ik Quantum Redshift koop :)

Nouja. Ik zie het vanmiddag wel. Vraag wel of ik effe mag spelen voordat ik besluit! Thanks folks!!

19. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman ook vetjes. Veel plezier met wat je scoort uiteindelijk, laat het nog ff weten. :)

20. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman heeft geen stoere graphics... Ik ben echt een Xbox evangelist wat dat betreft, de spellen die ik koop moeten een indruk op m'n maatjes achterlaten, zodat zij er ook een kopen ;)

Ik wil niet dat mensen zeggen: "Is de XBox nou beter dan de PlayStation?" Dat moeten ze gewoon zien... terwijl hun kin op de grond ligt.

Dus ik haal Quantum Redshift :)

Deel Deze Pagina