Vrijdag Colin McRae 3 gekocht... stop 'm in m'n XDoos, en na 5 minuten spelen wist ik zeker dat het geen spel voor mij was. Het irritante gejank van de motor en de tegenvallende gehypte graphics vielen me niet goed. Terug dus...
Zaterdag geruild voor Fifa 2003. Doorgaans ben ik geen voetbal fan, maar ik kan de footie games vaak wel waarderen. Stop 'm erin: Niet leuk. En de mannetjes huppelen erg onrealistisch over het veld... Ik kon 'm daar (Intertoys) niet testen omdat de demomachine kapot was, dus kreeg ik een nieuwe bon, zodat ik 'm weer kon ruilen. En dat is dus precies wat ik ga doen morgen...
Ik weet dus alleen niet welk spel er nu te krijgen is dat WEL de moeite waard is. Want ik ben blijkbaar erg verwend
Deathrow heb ik al, dus die valt af. Need for Speed 2: Hot Pursuit, Quantum Redshift en Crazy Taxi 3 lijken me wel leuk... Maar die krijgen niet echt hoge cijfers.
Suggestions, anyone? Puh-lease? Ik hou van games die je effe een kwartiertje kan spelen... niet van die lange adventures.
Laatst bewerkt: 10 nov 2002