hoi, ik heb een xbox 360 arcade gekocht maar nu heb ik een probleem. op de tv van mijn ouders kon ik hem goed aansluiten , ik heb gewoon die 3 "tulp" stekkertjes in de tv gestopt , dat waren de rode, de gele en de witte. maar op mijn tv zit een rode, blauwe en groene ingang voor die stekkertjes., nou heb ik een kabel met alle zes de kleuren. maar als ik de blauwe, groene en rode in mijn tv stop ( zoals het hoort) krijg ik wel beeld maar geen geluid, ik heb ook al geprobeert om de andere erin te stoppen maar niks werkt. Help?
je moet een component kabel of hdmi kabel kopen dan heb je ook gelijk het beeld in HD. Ik zou dus een HDMI kabel halen
En wat als zijn TV dat niet ondersteunt? Op je TV zit waarschijnlijk ook zo'n aansluiting, en daarin doe je deze: En daar weer in doe je de Rood-wit-gele tulpstekkers. Dan zou het moeten werken.
lijkt me sterk dat als hij wel component heeft (rood groen blauw) dat dan rood en wit er niet bij zit?? en meestal hebben dat soort tv's ook wel een HDMI aansluiting @dolf: zeg eens welke tv je hebt?
Er zijn tv's die ipv van rode/witte tulpstekkers gebruik maken van een 3,5mm jackplug ingang voor het geluid. Dan heb je zo'n verloopstekker nodig.