Ik heb dus in augustus een 2 month trial gebruikt die ik tot en met de laatste dag in gebruik had, maar tot mijn grootste verbazing was er 60 euro afgeschreven terwijl het nog geldig was ! Ik bellen naar xbox klantenservice, na een kwartier van domme muziek kreeg ik een vent aan de telefoon die zei dat ik te laat was (was beslist niet zo) maargoed geen probleem de 60 euro zou terug gestort worden (Account was toen afgesloten). Na 2 maanden waarin het terug gestort zou worden heb ik maar eens terug gebeld want het was niet gestort. Bleek er een zogenaamde computerstoring te zijn, het zou binnen 2 weken handmatig teruggestort worden, na een maand maar weer eens gebeld. Ze zouden me zo snel mogelijk terug bellen. Ik had vrijdag gebeld en uitelijk maandag zouden ze terug bellen. Toen weer gebeld en ze zeiden dat het gestort was ! Yes. niet dus, na een maand nog niks binnen. Jullie snappen dat ik hier doodziek van ben, weet iemand misschien wat ik moet doen ? Ik zoek het addres om naar toe te schrijven voor dit soort klachten als iemand hem weet post hem hier a.u.b. M.V.G
Ja dat heb ik dus al 5 keer geprobeerd, maar ze beloven vanalles ze doen alleen niks. Fardo, heb je geen addres ?
Nope de enige mogelijkheid is bellen of e-mailen ... mogelijk kan je aan een helpdesker het adres vragen voor klachten