[XOne] Help ! adres van Xbox live nodig !

Discussie in 'Games' gestart door Kilik, 23 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus in augustus een 2 month trial gebruikt die ik tot en met de laatste dag in gebruik had, maar tot mijn grootste verbazing was er 60 euro afgeschreven terwijl het nog geldig was !
    Ik bellen naar xbox klantenservice, na een kwartier van domme muziek kreeg ik een vent aan de telefoon die zei dat ik te laat was (was beslist niet zo) maargoed geen probleem de 60 euro zou terug gestort worden (Account was toen afgesloten).
    Na 2 maanden waarin het terug gestort zou worden heb ik maar eens terug gebeld want het was niet gestort.

Bleek er een zogenaamde computerstoring te zijn, het zou binnen 2 weken handmatig teruggestort worden, na een maand maar weer eens gebeld.
    Ze zouden me zo snel mogelijk terug bellen. Ik had vrijdag gebeld en uitelijk maandag zouden ze terug bellen.
    Toen weer gebeld en ze zeiden dat het gestort was ! Yes. niet dus, na een maand nog niks binnen.

Jullie snappen dat ik hier doodziek van ben, weet iemand misschien wat ik moet doen ?

Ik zoek het addres om naar toe te schrijven voor dit soort klachten als iemand hem weet post hem hier a.u.b.

M.V.G

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    www.xbox.nl en de helpdesk bellen 0800 023 3894

of email mailto:confused:upxbxen@microsoft.com

Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  3. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik dus al 5 keer geprobeerd, maar ze beloven vanalles ze doen alleen niks.

Fardo, heb je geen addres ?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope de enige mogelijkheid is bellen of e-mailen ... mogelijk kan je aan een helpdesker het adres vragen voor klachten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina