[XOne] Help bij E-tech router en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door mark-jansen, 4 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle bestaande threads over aansluiting op Xbox live mbv. de Etech router doorgelezen, maar ik kon geen zinnig antwoord vinden op mijn probleem: mijn xbox krijgt van de router een ip-adres en dns. alleen kan hij door 'technical configuration issues' geen verbinding maken met de live-service. Ik heb al naar Customer care gebeld, en daar werd me verteld dat ik de poorten UDP 88, UDP 3074 en TCP 3074 moet openen. Duidelijk, maar hoe doe ik dit met mijn router, hoe voer ik dit in? ik ben volledig teneinde raad, alvast bedankt voor evt. hulp. Ik heb dus een E-Tech Ethernet Modemrouter, met adsl van Fast-XS.

Help, Help:mad: !!!

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je al gekeken in de centrale router thread gekeken ... want daar staan de meeste instellingen van de e-tech ... Als het niet werkt moet je daar je probleem beschrijven + foutmelding ... want met deze roep kan ik niets

Heb je al de manual gelezen van je router ... dan weet je hoe je in je menu kan komen en daar kan je prot forwarding aan zetten

NB op de eerste pagina staat trouwens de problemen met e-tech en how to ... ik heb ook nog een hadige site gevonden: http://www.internl.net/helpdesk/connectie/adsl/flits/e-tech-bbrouter/index.it

Laatst bewerkt: 4 mrt 2004
  3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, Mark, dan weet je nu dus waar je wezen moet en kan deze dicht.

PS: Er is geen prijs te winnen met het openen van onnodige threads...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina