help bij halo, level the maw, (laatste volgens mij)

Discussie in 'Algemeen' gestart door stefmagic, 11 nov 2002.

  1. stefmagic

    stefmagic Enjoyer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo xboxers...

    Ik zit in het laatste level van halo, althans datdenk ik ikwel. want ik ga met de auto door een aantal gangen met veel ontploffingen en monsters.

    Echter het laatste stuk is niet makkelijk en gaat tot nu toe steeds mis op de laatste seconden.

    Zijn er truukjes.. is hetgoed om met 2-en in 1 auto te rijden of kunnen we beter ieder een eigen auto (warthog) nemen.

    Zijn er andere wegen, zijwegen, afkortingen?

    Tips van ieder welkom..

    Tnx..

    Steef
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon flink doorrijden, ook op dat platform waar je eigenlijk moet stoppen, gewoon door blijven rijden. Dan haal je het vanzelf wel n keer :)
     
  3. stefmagic

    stefmagic Enjoyer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    zover was ik ook

    Maar.. klopt het wel dat je het laatste stuk moet lopen of is echt rijden tot het eind?? tot het allerlaatste eind???

    Tell me how you did it????
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon rijden, totaan een soort opstopping, dan hoef je 'maar' een meter of 50 te lopen door 1 grote chaos maar ach :)
     
  5. stefmagic

    stefmagic Enjoyer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    dus geen zijweggetjes???

    oke, geen andere oplossing mogelijk dus.. geen zijweggetjes niks.. oke!!

    dan ga ik weer racen en rammen.. ghehe..


    weet je ook deze vraag. als je over het internet speelt, kun je zeker geen spel met aliens erin kiezen.. ??
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn wel wat zijweggetjes, in die tunnels zitten ze...

    En als je over internet speelt kan je idd geen aliens zijn, wel alien wapens gebruiken.
     
  7. stefmagic

    stefmagic Enjoyer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ze er zijn, wist ik al, maar of ik er iets mee kan. zal het wel gewoon proberen...
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    de tijdswinst is nihil. Dat geld trouwens ook voor als de doorrijd bij Echo 419, het scheelt maar een paar seconden(dus niet de volle tijd dat je wacht) EN je mist een checkpoint.
     
  9. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    dat stukje dat je die jump op topsnelheid moet halen is vet irri, ging ik telkes dood. maar ik heb m nu wel op legendary uitgespeeld :D Halo rulez
     
  10. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    op legendary is dat level echt zwaar heersend.
     
  11. FlaMeR

    FlaMeR Elite poster

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    The Maw is leuk, maar het laatste hoofdstuk met die domme Warthog gaat nergens over. Als ik wil racen ga ik wel DiddyKong racing doen ofzo, genoeg jeepje-gereden in de vorige levels.
    Dit was voor mij echt een spelverzieker. Zeeën van tijd maar een te slome auto om over die jump heen te komen ... :{
     
  12. Zoragon

    Zoragon Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou voor mij wassie niet te sloom hoor, dus het ligt gewoon aan jou :9, en dat racen, heeft ook een reden, ze moeten namelijk uit het schip komen voor dat het ontploft... En het maakt het spel ook leuk :p
     
  13. FlaMeR

    FlaMeR Elite poster

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja, ik was ff in een slechte bui omdat het ,denk ik, de 50e keer was dat ik The Maw probeerde te halen. Ik heb alles op heroic uitgespeeld maar zelfs op easy kom ik niet voorbij dat laatste stuk van The Maw ... grr : )
     
  14. stefmagic

    stefmagic Enjoyer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    juist.. ik snap je gevoel.. volgens mij moet je op het laatste moment uit de warthog springen.. ga het maar proberen. Lukte me 1 keer en toen was de tijd weer om.. ZUCHT!!!
     
  15. FlaMeR

    FlaMeR Elite poster

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahaaa, uitgespeeld!
    Je moet in dat halvecircel ding waar je gang moet maken voor de laatste jump gewoon ff zovermogelijk achteruit rijden. Je hebt dan zoveel ruimte bij de jump dat je het met een 2cvEend in z'n achteruit kan halen.. woah feels good : )
     
  16. Je moet daar gewoon gas vol ingedrukt houden en sturen man egt een lastig stuk had hem op easy nog niet eens gehaald:D ik ben namelijk niet zo goed met zown auto
     
  17. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen dat, maar je moet als je die enorme sprong naar beneden maakt met de rechter analoge stick naar de rechterkant blijven wijzen. Als het goed is, beland je dan goed op de grond en kun je weer verder rijden. Als je het laastste stuk moet lopen, raad ik je aan bij de tonnen aan de linkerkant door het gat te lopen, zodat je de chaos in het midden vermijdt. Ik doe dit al héél erg lang, en mijn beste tijd op Legendary (die ik dus nog over heb) is 01:25:31. Doe dat maar eens na! Hahahahaha! }:] En voor degene die niet verder komt, ik zou het gewoon telkens opnieuw proberen. Het is de laatste uitdaging van het spel, probeer er dan ook iets voor te doen...
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    GASSEN!!!!!!!!
     
  19. Elite Style

    Elite Style N*E*R*D

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote bochtjes in dat level ;).

    Toenstraks heb ik 'em uitgespeeld (y).
     
  20. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem 7 maanden geleden al op Legendary uitgespeeld... :9 Ben de unbeatable champion... Wil XBConnect! Kunnen jullie eens voelen/zien hoe goed ik ben! ;)
     

Deel Deze Pagina