help bij nfsu2

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-duck-mike, 28 dec 2004.

  1. x-duck-mike

    x-duck-mike biertje

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op 28% en kan het nieuwe stuk level niet in, ik heb in alle 3 de delen alle races gedaan op de kaart. en een paar outruns en een paar verborgen.... wat moet ik doen om in het volgende level te komen

    help |:-

    x-duck-mike
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je je wagen genoeg getuned? Zo ja, heb je allen special events al gedaan?
     
  3. x-duck-mike

    x-duck-mike biertje

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ja speciale evelementen al gedaan in zover we die gehad hebben, de auto is vanbinnen helemaal getuned maar van buiten nog niet helemaal....maar kan het daar aan liggen?
     
  4. xgamejunkje

    xgamejunkje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!

    Hei, ik zit op 62 procent in nfsu2 en er kwam een smsje dat ik de game heb uitgespeeld, hoe kan dat nou weer?! :confused: er zijn geen races meer in de stad beschikbaar, ik krijg ook opeens veel minder cash voor een outrun. eerst 400 en nu maar 100 :'-( kan iemand mij please helpen? thanx alvast
     
  5. xgamejunkje

    xgamejunkje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook niet of het daaraan kan liggen maar kijk je moet gewoon racen zoveel als je kan en daarmee ook je voortgang omhoog krijgen en dan komen er vanzelf u.r.l. races, doe dat vaak en er komen weer nieuwe delen van de stad. ;)
     
  6. x-duck-mike

    x-duck-mike biertje

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben voor de laatste keer al 4 u.r.l s gedaan achter elkaar en nu kunnen we niks meer doen.
     
  7. xgamejunkje

    xgamejunkje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nog andere races doen? behalve u.r.l.?
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  8. x-duck-mike

    x-duck-mike biertje

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    neej er staat geen een race maar op de map
     
  9. xgamejunkje

    xgamejunkje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vervelend, zoiets heb ik ook nu maar ik zit op 62% en bij mij staat er dat ik hem heb uitgespeeld
     
  10. x-duck-mike

    x-duck-mike biertje

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    das ook raar en vervelend
     
  11. xgamejunkje

    xgamejunkje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand verder mij helpen hier want ik kreeg een berichtje van de xbw moderator dat ik geen 2 x dezelfde vraag mocht stellen ofzo, weet verder iemand wat ik moet doen? ik zit op 62 procent in nfsu2 en er kwam een smsje dat ik de game heb uitgespeeld, hoe kan dat nou weer?! er zijn geen races meer in de stad beschikbaar, ik krijg ook opeens veel minder cash voor een outrun. eerst 400 en nu maar 100 kan iemand mij please helpen? thanx alvast
     
  12. xgamejunkje

    xgamejunkje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, ik zou jou ook niet kunne helpen sorry maar probeer te tunen en outruns te doen missch helpt dat.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Sjonges, als jullie gewoon de helpthread van NFSU2 erbij pakken dan lees je dit wel vaker.
    Zorg eerst dat je auto volledig (10 visuele sterren) is getuned, dat je alles unlocked hebt, alle verborgen races hebt gedaan, je alle gebieden hebt geopent, alle outruns hebt gedaan, je alle auto's hebt, en dat je alle shops hebt.
    Heb je dit? Tja dat weet ik het ook niet meer.
     
  14. WingedMagician

    WingedMagician The magic bird

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon rondrijdt in de stad moet je 'jump to garage' doen. vervolgens de map aanklikken en dan kun je races selecteren die je wilt rijden. op deze manier kun je het spel tot op 100% uitspelen. één nadeel, het wordt er heel saai van, omdat je niet meer naar de races toe rijdt maar ze gewoon aanklikt en je bent er....

    Ik heb het op deze manier gedaan maar dat was op de pc en ik weet niet of je er wat aan hebt op de xboxversie.
     
  15. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet alles gedaan hebben om 100% te halen.. ga dus naar de world map en race daar de races die je nog niet gedaan hebt!
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Verplaatst naar help gedeelte.
     
  17. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op 98% en er zijn geen races meer in de world map wat moet ik nou doen?
     
  18. P.D.

    P.D. Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij even kan vertellen waar de tuningshop in El Norte zit? Ik ben al 10 keer (waarschijnlijk nog wel vaker eigenlijk) door heel dat gebied heen gereden, maar kan 'm nergens vinden. Begint lichtelijk frustrerend te worden! Ik zie echt nergens een ingang van een parkeerplaats met blauw licht, waar de shop moet zijn. Het enige wat ik steeds tegenkom is de garage, met paars licht....
    Wie o wie helpt mij hier even op weg? Dank u!

    (en inderdaad, ik heb dit spel van de week te ruil aangeboden, maar ben 'm toch nog effe gaan spelen en toch verslaafd geraakt :p )
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  19. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je om een nieuw stadsdeel te unlocken een "aantal sterren" auto bouwen, 4 sterren ofzo.. dan kom je op een cover en gaat er een stadsdeel open als ik het me goed herinner
     
  20. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    @ blabke: jup dit is zo

    En mensen als je op 98% zit en je ziet geen races meer op je worldmap: als je voro de 100% wilt gaan moet je ook alle outruns voltooien, kijk maar bij de body shop, als je op 98% zit heb je de wide-body kits nog niet, die krijg je bij outruns.
     

Deel Deze Pagina