yo mense kunne jullie helpen ik heb een xbox (doh anders was ik hier niet) maar ook halo (verrek joh, wie niet?) en die doe ik online (haha dat hebben jullie lekker niet ) maar bij halo, online, heeft de xbox een naam, en mn 'vriend', heeft daar ALBERT neer gezet, en dat kan natuurlijk niet! maar hoe verander ik het want ik kan het echt nergens vinden btw, willen jullie met de xbox online (GEEN GAMESPY!!!) ga dan naar www.xbconnect.com en download dat proggie sluit je xbox aan op je hub en GAMEN maar!! yeah babe yeah btw, wij hebben een clan already, als een van de eerste halo clans, yeah babe yeah
Dat is al zo oud nieuws, dat XB Connect. Meer dan de helft van de XBW bezoekers kunnen al online met hun Xbox, dus ga niet zeggen dat wij het niet kunnen. Om op je vraag te komen, speel de arcade mode uit van DOA3 en voer als naam in, de naam die je je Xbox wil geven. Et voilá!
Bij Cel Damage als je een nieuwe game saved is de naam van je game je nieuwe xbox naam. De mijne heet gewoon Mauriz
Hahaha hoor hem nu. Ik heb vandaag tegen je gespeeld via Xbconnect, en jullie waren met 2. Hoeveel was het ook alweer voor mij? 45 - 7, ondanks de lag die ik had door jou 128up-verbinding. En dan vind ik het echt triest als je erna gaat roepen dat ik een loser ben, omdat je niet tegen je verliest kunt. Hetzelfde deed je ook bij een andere jongen, die had ook van je gewonnen en dan ga je zoiets roepen. Hoe oud ben je? 12?
damnz black moons...@$#&# biatch Lamer! ga weg met je neppe skills en laat ons L33t gasten in peace fraggen. C U ON XB! ---NNEX---