Help!!! Collin mcrea 04

Discussie in 'Algemeen' gestart door DMX, 21 sep 2003.

1. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk heeft iemand deze game al want ik zit met een paar probleempjes.
    ten eerste: laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. heeft 1 van jullie cheats voor dit spel en of waar ik ze kan vinden. want het gaat niet zo best en ik wil toch die 206 hebben.

te tweede: je kan in dit spel ook upgrades halen. nou moest ik dan doen in de USA voor gravel banden. Maar ik snapte niet wat je moest doen. ik reed het parcour uit binnen de tijd maar toch stond er faild. hoe zit het daar eigenlijk met dat rode balkje moet dat zo rood mogelijk worden of juist niet.

HELP ME!!

alvast bedankt

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet de opdracht lezen. Je moet daar je veren testen, door te springen etc.

3. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb het over de test met de gravel banden maar ik snap niks van dat rode balkje aan de zijkant moet die rood worden of nie

4. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    daar meot je tyrewear veroorzaken, je moet dus veel schuiven en slippen en zo........

en over die cheats weet ik het niet, waarschijnlijk zal codemasters ze binnenkort voor een zacht prijsje aanbieden net zoals ze bij dtm racer hebben gedaan

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry voor de off-topic maar is het spel goed? Veel verschil met colin3? Graphics, gameplay?

6. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
    maar wie heeft dat nou weer verzonnen dat je moet betalen voor cheats. echt maf maarja

7. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zeker een goed spel, ziet er mooi uit, speelt lekker alleen ik vaak het gevoel dat ik boven de weg zweef en dat is jammer maar voor de rest echt een toppertje

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor colin mcrae rally 3 moest je ook betalen. Iemand van codemasters zal dat verzonnen hebben zeker???

9. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    staat allemaal in de opdracht die je krijgt voor het testen. Bij de eerste moet je de vering testen door dat ding binnen de tijd gaar te rijden op een circuit (dus veel springen)
    De tweede is banden, daar moet je veel driften en ook dat balkje in vullen tot 100. Ook dit weer binnen de tijd.

En geloof me het is ni makkelijk en je krijgt maar twee pogingen, en anders is het helaas pindakaas met de upgrade.

suc6.

Cheats zijn er nog niet zover ik weet, maar die zullen we komen

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie tot nu toe van het spel?

11. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker eerste keer toen ik het spel spelen. had ik zoiets van nou ik denk dat ik hem ga terug brengen maar na een tiidje spelen raakte ik er echt aan verslaafd.

graphics: geen WOW effct maar wel degelijk.
    Gameplay: zeer goed voelt ontzettend goed aan alle auto's andere gameplay.
    Geluid: verbluffend nog nooit een race spel gehoord met zo'n goed geluid.
    Replay: dit spel ben je zeker niet snel op uitgekeken.

masterlijk spel _O_ _O_ _O_

ps. score bords zijn ook wel lache.

12. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    thanks

13. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, heb het spel ook, en je moet idd betalen voor de cheats, 2 cars (Van de bklasse) krijg je gratis, de rest van de cheats moet je 'kopen'.

Super spel gewoon!

= CF =

14. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    nu we toch bezig zijn, op de achterkant van het hoesje zie je een 206 in een soort garage staan. ik heb dat nog niet in het spel gezien weet iemand waar je dat kan zien???

15. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag.....wat moet je doen om alle bonus cars te unlocken??

16. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Selecteer een wagen en dan staat er wat je er voor moet doen, en over de cheats... voor cmr 3 moest je ook betalen (bellen dacht ik) maar er zijn ook cheat generators, dan voer je je code in, en voila, alle codes die je nodig hebt. Ik denk dat die voor cmr 4 ook wel komen.
    Je kan natuurlijk ook gewoon je best doen met rijen en de 206 verdienen ;)... En je meld je natuurlijk ook aan bij codemasters om 2 group B cars te krijgen.

17. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je die 206 heb het kampioenschap uitgereden en eerste geworden maar geen 206 gekregen!!

18. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    ... Er staat dat je (minstens) 2e moet worden in de normal 4wd chapionship.:confused: Ik heb nu net een oude ford gekregen. Verdernog nix. Misschien is het een bug ofzo van die 206?

19. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    das kut

20. Derek

Derek Subaru Tecnica

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt de bonus cars als je aan het einde van de Stages (1-6), de laatste 1e ben geworden. Heb er zelf 2.

Die Peugot in de garage, dat is een test, voor gearbox of engine, moet je de auto rev voor een bepaalde tijd volhouden op een bepaalde stand, best makkelijk imo :p

Als je nou nog per SMS'je kon betalen, maar nee, met CC, my ass :D

Deel Deze Pagina