hopelijk heeft iemand deze game al want ik zit met een paar probleempjes. ten eerste: laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. heeft 1 van jullie cheats voor dit spel en of waar ik ze kan vinden. want het gaat niet zo best en ik wil toch die 206 hebben. te tweede: je kan in dit spel ook upgrades halen. nou moest ik dan doen in de USA voor gravel banden. Maar ik snapte niet wat je moest doen. ik reed het parcour uit binnen de tijd maar toch stond er faild. hoe zit het daar eigenlijk met dat rode balkje moet dat zo rood mogelijk worden of juist niet. HELP ME!! alvast bedankt
nee ik heb het over de test met de gravel banden maar ik snap niks van dat rode balkje aan de zijkant moet die rood worden of nie
daar meot je tyrewear veroorzaken, je moet dus veel schuiven en slippen en zo........ en over die cheats weet ik het niet, waarschijnlijk zal codemasters ze binnenkort voor een zacht prijsje aanbieden net zoals ze bij dtm racer hebben gedaan
ik vind het zeker een goed spel, ziet er mooi uit, speelt lekker alleen ik vaak het gevoel dat ik boven de weg zweef en dat is jammer maar voor de rest echt een toppertje
Voor colin mcrae rally 3 moest je ook betalen. Iemand van codemasters zal dat verzonnen hebben zeker???
staat allemaal in de opdracht die je krijgt voor het testen. Bij de eerste moet je de vering testen door dat ding binnen de tijd gaar te rijden op een circuit (dus veel springen) De tweede is banden, daar moet je veel driften en ook dat balkje in vullen tot 100. Ook dit weer binnen de tijd. En geloof me het is ni makkelijk en je krijgt maar twee pogingen, en anders is het helaas pindakaas met de upgrade. suc6. Cheats zijn er nog niet zover ik weet, maar die zullen we komen
ja zeker eerste keer toen ik het spel spelen. had ik zoiets van nou ik denk dat ik hem ga terug brengen maar na een tiidje spelen raakte ik er echt aan verslaafd. graphics: geen WOW effct maar wel degelijk. Gameplay: zeer goed voelt ontzettend goed aan alle auto's andere gameplay. Geluid: verbluffend nog nooit een race spel gehoord met zo'n goed geluid. Replay: dit spel ben je zeker niet snel op uitgekeken. masterlijk spel ps. score bords zijn ook wel lache.
Jep, heb het spel ook, en je moet idd betalen voor de cheats, 2 cars (Van de bklasse) krijg je gratis, de rest van de cheats moet je 'kopen'. Super spel gewoon! = CF =
nu we toch bezig zijn, op de achterkant van het hoesje zie je een 206 in een soort garage staan. ik heb dat nog niet in het spel gezien weet iemand waar je dat kan zien???
Selecteer een wagen en dan staat er wat je er voor moet doen, en over de cheats... voor cmr 3 moest je ook betalen (bellen dacht ik) maar er zijn ook cheat generators, dan voer je je code in, en voila, alle codes die je nodig hebt. Ik denk dat die voor cmr 4 ook wel komen. Je kan natuurlijk ook gewoon je best doen met rijen en de 206 verdienen ... En je meld je natuurlijk ook aan bij codemasters om 2 group B cars te krijgen.
... Er staat dat je (minstens) 2e moet worden in de normal 4wd chapionship. Ik heb nu net een oude ford gekregen. Verdernog nix. Misschien is het een bug ofzo van die 206?
Je krijgt de bonus cars als je aan het einde van de Stages (1-6), de laatste 1e ben geworden. Heb er zelf 2. Die Peugot in de garage, dat is een test, voor gearbox of engine, moet je de auto rev voor een bepaalde tijd volhouden op een bepaalde stand, best makkelijk imo Als je nou nog per SMS'je kon betalen, maar nee, met CC, my ass