[XOne] HELP - connection failed

Discussie in 'Games' gestart door BlaiR.WitcH, 6 dec 2004.

1. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo luitjes,

Ik weet niet hoe ik de titel anders moest noemen, maar ik heb het volgende probleem. Ikzelf speel al via Live sinds het begin en heb nooit problemen gehad met verbinden ofzo. Nu heb ik vandaag EINDELIJK mijn neefje zover gekregen om ook op Live te komen. Nu hebben we een paar probleempjes, nl:
    A. We kunnen elkaars games niet joinen. Hij de mijne niet, ik de zijne niet.
    Wanneer we dit proberen krijgen we de melding "Connection failed" of "Server no longer available"
    B. Als we allebei een open server joinen, horen we allebei iedereen, behalve elkaar.
    C. Op het Xbox Dashboard kunnen we ook niet met elkaar verbinden.

Wat is hiervan de reden? en belangrijker nog, weet iemand een oplossing??!
    Hieronder even een schets van onze specs:
    • We wonen in dezelfde straat
    • We hebben allebei Wanadoo als provider, ik het Premium abb., hij het basic abb. Dit moet geen probleem zijn want andere kerel uit onze straat heeft ook wanadoo Premium en wij hebben nooit problemen gehad om elkaar te joinen ofzo
    • We hebben beide een router van Sweex
    • Ik heb mijn Credit card gegevens bij hem gebruikt, dus ook mijn NAW gegevens.. maar ik zie hier ook geen probleem

Verder moet ik er even bij zeggen dat wij verder complete noobs zijn wat betreft ip configs. e.d. dus als iemand een oplossing weet, graag in beginnerstaal ;) bij voorbaat dank!

PM me of add me ff op MSN: xmaikelx@hotmail.com
    Rally-ho

Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt het doordat je inderdaad te dicht bijelkaar zit...maar ik kan me hier ook enorm in vergissen.

3. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Vaaaag... Ik denk dat het ligt aan het delen van de CC. Bel anders ff MS helplijn :cool:

4. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij zijn router niet gebruikt, kunnen we wel connecten... daar ligt het probleem dus...maar dat is irri.. heel de tijd je router ertussenuit halen... dit moet makkelijker kunnen.. wie biedt?!

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Zal iets met de firewalls in de routers kunnen zijn. Gooi eens de poorten 3074 en 88 open.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie deze thread en de oplossing niet kunnen zien horen spelers

hij moet zijn router configureren ... xbox in dmz zone plaatsen of de porten open gooien ... maar lees voor dit probleem de oplossingen die ik in die thread gaf

Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  7. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    30+ pagina's :mad: dat is iets voor een vrije dag..

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    op elke pagina staat ongeveer het zelfde antwoord ...vooral op de laatste pagina's (als je vragen hebt post je het maar in die thread dan kan ik je op weg helpen) ... je moet dus de xbox in de dmz zone van je router plaatsen .. je kan ook in die tread zoeken trouwens

Laatst bewerkt: 7 dec 2004

Deel Deze Pagina