Als ik op de "eject"-knop van mijn xbox druk gaat hij vaak niet open en als hij open is gaat hij vaak niet meer dicht. Nu heb ik mijn garantie bij de winkel waar ik hem gekocht heb verlengd met drie jaar. Dit probleem doet zich nu pas voor en ben ik erg blij dat ik de garatie heb laten verlengen. Het apparaat doet het nog goed maar de DVD-lade werkt dus niet naar behoren maar zou ik hiervoor mijn xbox kunnen teruggeven aan Dixons voor reparatie/vervanging? Alvast bedankt
De garantie bij Microsoft is al afgelopen want dat is de garantie die ik kreeg toen ik de xbox kocht maar de garantie bij Dixons heb ik nog.
Ik weet niet als Microsoft de extra garantie van Dixons wel accepteerd. Anders moet je met de Xbox naar Dixons en zij lossen het probleem voor je wel op.
Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben met mijn formulering. Ik bedoel; zou dit probleem een goede reden zijn om mijn xbox aan Dixons terug te geven voor reparatie/vervanging?
Ik begrijp je wel !!! Zonder een goed werkende dvd-speler heb je niets aan je Xbox. Het is dus een goede reden om je Xbox terug te brengen.
hij werkt wel maar hij gaat niet goed open en dicht, en hij vraagt of het probleem groot genoeg is om er mee terug te gaan en ik zeg ja
Probleem Opgelost! Het probleem is opgelost! Ik heb mijn kruisdoos opgestuurd en heb hem zojuist binnen. De DVD-lade is vervangen/gemaakt en het hele apparaat gepoetst. Bedankt voor jullie reacties! @Snike: In het begin dacht ik dat hij splinternieuw was. Later zag ik nog restanten van een sticker die ik er een keer opgeplakt had bij een LAN maar voor de rest was hij heel mooi "shiny" en zeker mooier. @Slurpgeit: Nee, ik zie nog restanten van de sticker die ik erop heb geplakt en mijn hardeschijf is niet aangetast dus het moet mijn kruisdoos zijn. @Snike: Nee, het is een sticker die ik op de bovenkant geplakt heb bij een LAN en daarna er weer af heb gehaald. Je ziet nog plaksel van de sticker.
denk ik ook ja, is die sticker aan de onderkant weggesloopt dan, nee? dan is het otch een nieuwe of niet?