help ff vraagje over 360 en tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxgamer21, 5 mei 2006.

1. xboxgamer21

xboxgamer21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal eerst ff goede morgen

had ff een vraagje ik ben verplan om een 360 tekopen

alleen nu zit ik met een vraagje

me vriendin heeft van der moeder 2dehands tv gekocht dit is het merk en wat het kan ofzo iets

sony 103 cm breedbeeld projectie tv
    model :kp-41pz1b

weet iemnad of op die tv je 360 echt tot je recht komt en of het beeld wel goed is

ik snap ook wel dat je met hd tv hellemaal top is maare zo veel geld heb ik niet namelijk

ze heeft die tv gekocht voor maare 375 euro

kan iemand ff antwoorden

/Mod Heb even de opmaakt van de tekst aangepast, van vet gedrukt naar normaal. -Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2006
  2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ook zonder HDTV kom je goed tot je recht hoor :) De kwaliteit van de gameplay gaat er echt niet door achteruit.

3. xboxgamer21

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig maare en kwa beeld en zo dan graffis ofzo iets

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Graphics op een "normale" tv zijn ook gewoon goed te noemen. Voor de rest weet ik natuurlijk niet hoe deze tv specifiek presteert. Ik probeer alleen te zeggen dat je niet persé een hdtv hoeft te kopen om van je 360 te genieten ;) Denk dat veel members dat hier kunnen beamen.
    Helemaal voor zo'n nette prijs *)

5. xboxgamer21

Leuk Bevonden:
    0
    ow dan komt het wel goed dan nog ff sparen en 360 kopen die versie met hard schijf en zo zit toch ook draad lose controllers bij toch mot je dan nog apart een lader kit kopen of weet jij dat niet

en welke games kan ik het best er bij kopen call of duty 2 wil ik zeker en die prg 3 ook zeker over xbox 360 live weet ik nog niet mot wel vet wezen maare ze zeggen ook dat je 360 echt tot je recht komt als je online gamedddddd

6. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan kiezen tussen Premium en Core, premium is met hardeschijf en draadloze controllers. Core is niet aan te raden, vaak langere wachttijden etc.

Je moet kopen:
    Xbox 360 premium of xbox 360 core 400E of 300E
    Bij een premium: Play and Charge Kit ( opladen van controller) 20E
    Spel 55E

Je kan kopen:
    Xbox live (online met xbox, demo's downloaden etc..) 60E
    Totaal: 535 Euro of 515 Euro (met live)

Kwa spellen moet je gewoon kijken waar je intresses liggen en dan enkele filmpjes/reviews van dat/die spel/spellen kijken.

7. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Je kan ook batterijen gebruiken, Dat doe ik nu nog (schandelijke he:p).

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het is idd erg verstandig om L!VE te nemen :) Dan wordt je automatisch doorverwezen naar het duurdere premium pack (je moet namelijk opslag hebben om op live te spelen. Dit zou ook kunnen dmv. memory card, maar op den duur is een HDD toch wel erg handig. Dus spaar je geld uit door gewoon premium te kopen). CoD2 vond ik persoonlijke vooral Offline erg gaaf. PGR3 is het online helemaal _O_

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    is dat zo? :9
    zijn ze intussen gestopt met het elkaar van de weg te beuken? :D
    want dan ga ik komende week lekker veel PGR3 spelen :cool:

10. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeker voor een premium gaan. Is wel een stuk duurder, maar dan hb je niet over een jaar gezeur dat je als nog een harddisk nodig hebt. Met een hdtv is het beeld aanzienlijk beter. De projectietv waar je het over had ken ik trouwens niet, heb er ook geen ervaring mee.
    Tuurlijk het is onzin om een hdtv te kopen als je krap bij kas zit. Als ik krap bij ks zou zitten zou nog even wachten met een 360. Is over een jaar wel goedkoper en hdtv's ook.

Mijn advies: Koop niet impulsief. Laat je zelf een beetje informeren. Als je het goed overdacht heb ga dan pas kopen.

Deel Deze Pagina