Help ff

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PONKX, 13 dec 2001.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ha(l)lo

Help me even jongens. Ik heb deze vraag ook in het nederlands bij txb neergezet, maar geen reactie op gehad.

Ik heb een panasonic dvd systeem, met 5 boxen. Nu wil ik dadelijk als ik de x heb deze boxen gebruiken. Hoe doe ik dat? Ik ben niet zo ...... slim. Moet ik dat met zo'n tulp-kabel doen, met aan het uiteinde een jack? Of weet ik veel hoe doe ik dat, zodat ik mijn boxen kan gebruiken, om het maximale uit die geluidskaart van dat apparaat te halen?

Peace out

2. Lethal

Lethal adult member

Leuk Bevonden:
    0
    er is een speciale kabel om je xbox aan te sluiten op een (bolby digital) versterker de Xbox High Definition AV Pack.

Om digitaal geluid te krijgen van een dvd waarbij alle speakers apart worden aangestuurd moet je dvd speler aangesloten zijn op een dolby digital versterker door middel van een glasvezel kabeltje (sommige kan ook via digitale coaxkabel) en niet via tulp stekkers deze geven geen digitaal geluidsignalen door en worden je achterspeakers niet apart aangestuurd.

Door middel van het Xbox High Definition AV Pack kan je je xbox met een glasvezel kabel aan een dolby digital versterker aansluiten. Als je versterker is voorzien van een dolby digital decoder kan je dus optimaal genieten van al je speakers. Maar dan moet je wel z'n glasvezelkabel aansluiting op je versterker hebben kijk dus ff aan de achterzijde van je versterker of in de gebruiksaanwijzing.

voor meer info http://www.xbox.com/system/High Definition AV Pack.htm

p.s. hiero staat geen glasvezelkabel afgebeeld, glasvezelkabel te koop bij div. audio winkels

3. Lethal

Lethal adult member

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff vergeten, als je geen glasvezelkabel aansluiting hebt dan kan je je xbox wel op je versterker aansluiten via tulp stekkers maar dan heb je geen dolby digital 5.1 geluid (achter speakers worden dus niet apart aangestuurd maar geven allebij tegelijk het zelfde geluid)
    dan heb je geloof ik het Advanced AV Pack nodig.

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen versterker. Kan ik misschien alsnog met dat High Advanced Pack doen toch? Want ik heb achterop mijn dvdspeler een audio-out uitgang, dan moet het volgens mij toch lukken? Ik heb trouwens wel een optische aansluiting, dus voor die glasvezel kabel wat je bedoelt, maar ik heb er dus weinig aan want ik heb geen versterker en eigenlijk ook weinig geld om zo'n ding aan te schaffen.

Peace out

5. Lethal

Lethal adult member

Leuk Bevonden:
    0
    in je panasonic dvd systeem zit een ingebouwde dolby digital versterker. dus als er een ingang zit voor een glasvezel kabel kan je je xbox met dd 5.1 kwaliteit aansluiten.
    Je zal dan ff in de gebruiksaanwijzing moeten kijken hoe dat precies werkt en hoe je extra apparaten aan kan sluiten op je systeem.

6. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat zeg ik, extra apparaten, dus een versterker in dit geval. Daar voel ik eigenlijk weinig voor. Heb ik geen zin in, kost te duur.

Peace out

7. Lethal

Lethal adult member

Leuk Bevonden:
    0
    je panasonic dvd systeem is een versterker met een dvd speler. je hoeft dus geen aparte versterker te kopen deze zit dus al in je systeem snap je.
    als het goed is kan je ook op je systeem radio luisteren of niet????
    met extra apparaten aansluiten bedoel ik je xbox. kijk ff in je beschrijving hoe je extra apparaten (je xbox dus) moet aansluiten via de glasvezel kabel.
    een extra versterker kopen hoeft dus niet!

Deel Deze Pagina