help FS 2004

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door halo nerd, 23 mei 2004.

1. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    heey beste mensen ik heb een probleem met flight simulator 2004 hij deed het altijd goed maar ik wou de net gaan spelen en toen gaf hij ineens een fout hij zij dit

Fs9 heeft een fout veroorzaakt in FSUI.DLL.
    Fs9 word nu gesloten.

maar ik weet niet hoe ik dit kan oplossen ik heb hem ook opnieuw geinstaleerd maar hij doet het nog steeds weet iemand miss wat ik hier tegen kan doen

alvast bedankt

greetz halo nerd

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
  3. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    hmmm een DLL error is nooit goed. DLL bestanden zorgen er voor dat alles goewd blijft lopen.. de oorzaak van deze error is waarschijnlijk het er verkeerd hebben afgegooid van een game dus niet via >configuratiescherm>sofware>verwijderen zelf weet ik niet hoe je dit kan verhelpen

4. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    jah dit klopt ik wou hem uninstaleren maar dit deed hij niet want hij liep de hele tijd vast dus ik heb bij zoeken flight simulator ingevoegt en alles verwijdert :mad: ik wist niet dat dit erg was kan iemand me vertellen wat ik nu moet doen :mad:

maar even dit ik had dit een keer gedaan weer geinstaleerd en hij deed het goed en de volgende dag gaf hij me dit bericht dit is toch vaag of niet

please help alvast bedankt

greetz halo nerd

5. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik roeg het aan iemand en die zij dat ik het best wat ik kon doen dit was ga naar DOS en dan moet ik dit intypen A:/Format C:

weet iemand wat er dan gebeurt alvast bedankt

6. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat weet ik wel....
    als je A:/Format C in voert dan wis je je hele C schijf dus alles wat je er op hebt staan gaat er van af.
    dus als je een brander hebt maak dan ff heel wat back-up'jes van alle belangrijke files die je op je computer hebt staan

7. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    jaah dat ik wel doen alleen ik ben de CD met mijn ME software kwijt dus dit geeft me nog geen oplossing heb nog wel 98 maar heb toch liever ME dus heeft iemand andere suggesties hoe ik mijn FSUI.DLL. bestand weer kan late werken ( ow dit nog hij ging de net een stuk verder als normaal maar nu gaf hij weer een fout maar nu een ander BLL bestand hoe kan dit ineens HELP PLEASE

8. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    kijk nu geeft hij deze fout MFC70.DLL ik snap er niks meer van

Deel Deze Pagina