Hejz, Ik heb een vrij oude pc (wel met xp, doet het verder nog vrij goed) waarop een subwoofer met twee kleine boxen op staan aangesloten. Ze zijn vrij oud en garantie is allang verlopen en nu is er het probleem dat ze het niet doen. Ik heb de drivers opnieuw geinstaleerd vanaf de cd en dan doen ze het totdat ik de computer opnieuw opstart. Het licht dus niet aan boxe zelf maar aan de software denk ik. Ik weet dus niet precies wat! kan iemand mij helpen??? alvast bedankt
Haal de soundkaart er ff uit. Stof destnoods de computer (van binnen) voorzichtig af. Vaak help dat wel...
ja, maar is het dan niet gek als ik hem de drivers dan install dat ze het dan doen totdat ik de pc weer opnieuw opstart
ik heb het ook wel een paar keer gedaan.(kaart er uitgehaald) maar ik heb wel een packard bell.... staat de pc trouwens op je kamer. want daar is vaak veel stof...
nee hij staat in werkkamer maar volgens is hier veel stof, en niet op me kamer want daar gebruik ik swiffer ik ga iig proberen om me comp te ontstoffen, bednakt