Help Halo 2 naar de top Bij Tothegame.com kan iedereen stemmen voor zijn favoriete Xbox/PS2/NGC/PC game maar blijkbaar wordt halo 2 veel tenietgedaan door PS2 fanboys want het lukt maar niet om in de top 10 terecht te komen, ik hoop hier wat mensen te kunnen sprokelen die net als ik de topgames voor de xbox een degelijke score te geven, men kan bijna dagelijks voten en daarom krijgen hele goeie games soms harde klappen van fanboys, er moeten 50 votes zijn voor een game eer zijn score meetelt voor de top 10. Thx 4 the effort!
Cool man, het heeft al z'n effect hij staat al in de top 10, nummer 1 worden zal zeer moeilijk zijn denk ik, er zijn veel te veel mensen die GTA:VC verafgoden, ik vind er niets aan. Vote je ook nog voor andere games, Splinter Cell, Blinx, PDO?? laatste twee staan hoog in gemiddelde score maar hebben nog geen 50 votes komaan mensen helpen!
Ik heb Halo en Splinter Cell een keer een plaats laten stijgen Die 2 een 10 geven en de omringende games (Hitman voor de PC) een wat lager Mar blijven voten Is trouwens een slecht systeem, ze moeten doen per keer dat de pagina is opgevraagd BTW, moved naar Overige Games Chat