HELP: hoe werkt de 2 player mode bij COD3?

Discussie in 'Algemeen' gestart door love2game, 10 dec 2006.

1. love2game

love2game Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi, hier weeeeer een bericht van love2game.
    Luister, ik heb de game (call of duty :cool: uitgespeelt, maar zou het leuk vinden om met iemand anders ook de game uit te spelen, samen split screen door de levels heen te lopen, maar dan niet tegen /B] elkaar, maar samen tegen de vijand. We krijgen het niet voor elkaar, alles al geprobeerd. En aangezien er in de omschrijving van het spel niets staat.. en ook op de site zelf niks, vroeg ik me af of er iemand is die wel weet hoe het werkt. graag info.

En trouwens ook dit nog ff: ik kan niet wachten tot Halo 3 uitkomt, heeft iemand een idee wanneer precies?

Thanks a lot iedereen weer en hoop nel een reactie te ontvangen zodat ik weer kan gaan spelen vanavond \o/

groetjes love2game

2. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bonjour,

het spijt me je te moeten teleurstellen, maar COD3 kun je niet co-op spelen, singleplayer dan.

Met GRAW kun je wel weer met z'n tweeën co-op'en. Online met nog wel meer mensen. Recentelijk kwam GOW uit. Ook in dit spel kun je de hele singleplayer met z'n 2'en doorlopen.

HALO3 ? Als MS slim is lanceren ze die op of vlak voor de PS3 launch in Europa.

Grtz.

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Halo 3 ligt vanaf a.s. vrijdag in de winkels.

4. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    grappig zeg.

Halo 3 komt waarschijnlijk eind volgend jaar uit:)

Deel Deze Pagina