1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help, ik begin te twijfelen !

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door emile1987, 14 sep 2001.

  1. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan kom je evenveel uit als de xbox :)
     
  2. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet: duurt nog wel een tijdje
    Harddrive: hoort niet in een Console thuis
    DVD: handig, maar kost wel wat
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb het woord DVD dan ook niet gerept, maar daarom heb ik ook in de eerste post over de GAMECUBE met dvd gezecht dat de twee uiteindelijk (xbox en dvd-cube) ongeveer zelfde prijs uitkomen. maarja xbox met harde schijf (duur) en online capabilities uit de box.....dan weegt het weer niet op snappie?

    ja inderdaad je moet kunnen kiezen.
    en inderdaad de specs zijn in het voordeel van de xbox en ik ben het helemaal met je eens dat dat geen ruk uitmaakt,
    althans mijn iet bij het maken van deze keuze....

    helemaal in het begin van deze console wars dinges zei ik al

    "beauty is in the eye of the beholder"
    als jij mario en alle gamecube spellen leuk vind koop je een gamecube, als jij de xbox cooler vind koop je een xbox, het gaat er nietom welke sneller is etc.

    het is allemaal een MENING
    jij vind mario leuk ik niet
    ik vind halo leuk jij niet
    ETC, deze hele discussie is nutteloos en ik heb het alleen maar gehad over de domme argumenten van billy-boy die nergens over gingen omdat ze allemaal gebaseerd waren op zijn mening en hij ze plaatste als feiten.

    ik bedoel hoe moeilijk is het te begrijpen dat smaken verschillen?

    je kan tog ook niet zeggen dat pizza lekkerder is als lasagna? WHO CARES?? jij vind pizza lekker en ik lasagne(of andersom)
    maar schoenmaker houd je bij je leest
    als je een gamexube fan bent (billyboy) ben je hier welkom als je ten minste niet respectloos onze mening gaat verkrachten met domme argumenten.
    ik heb nooit zo gezecht dat de gamecube sneller of beter is dan de xbox, kan me niet verukken! allebei mooie machines maar ninstendo spellen trekken me niet.
    punt uit voor mij.
    als je twijfeld dan moet je maar een overwegen welk platform het MEESTE spellen heeft en wat je wil, graphics of iets anders, online bijvoorbeeld.
    ja tog?

    heb ik gelijk of ja?
     
  4. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    GC is voor mij heel handig omdat
    -heb al DVD
    -moet geen HD hebben , cube heeft amper laadtijden en dan nog van max. 2 sec
    -goedkoper
    -sneller inet, misschien duurder maar ik heb toch al een abo, ik steek m'n ADSL plug in de cubemodem :)
    -aantrekkelijke games
     
  5. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou inderdaad van pizza, maar niet van mario.
     
  6. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen hebben de consoles beide voordelen en nadelen op de hardware... De Gamecube is geen DVD machine, de X-box is niet pure console. Gelukkig zijn de games die er te verkrijgen zijn voor beide verschillend....

    Er is op de consolemarkt ruimte voor twee consoles, als ze beiden een andere doelgroep dienen. Het probleem is dat de PS2 erg in het vaarwater zit van de X-box, de Gamecube gaat een wat zekerder toekomst te gemoet, ze gaan gewoon op 'hun' manier door, met fantasie volle Gameplay en grens verleggende games..... De Gamecube is niet echt een concurent van de X-box, wel de PS2....

    Dat de Gamecube daarom ongestoort door gaat is wel zeker, alleen de strijd om de doelgroep waarop X-box en PS2 mikken gaat zwaar worden.... PS2 heeft een gigantische voorsprong, de X-box moet veel inhalen... Daarom denk ik dat de $ony en Micro$oft te veel op elkaar letten en te weinig aandacht schenken aan Nintendo.... Nintendo heeft al 'eventjes' de Resident Evil games als handelsmerk erbij getrokken (Capcom was vroeger echt een $ony klant), dat $ony en M$ er niet een stokje voor gestoken hebben is dom.... De RE serie is razend populair, veel fans hadden al een PS2 in huis gehaalt om de RE games te kunnen spelen.

    Micro$oft zal ook moeten letten op Nintendo, niet alleen $ony... Anders verliest M$ op beide fronten, En dat moet M$ maar eens duidelijk gemaakt worden, het is nog niet te laat....

    nou hopen dat ze luisteren........
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    pizza is gooooooood!!!!! 8)
     
  8. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Je begrijpt me niet, eigenlijk, als je alles uitrekent enz, kom je bij Xbox en GCN praktisch hetzelfde uit, verschil in Gflops, bits (die eigenlijk amper uitmaken), koperen bedradingen, grafische processors, etc. zorgen ervoor dat alles gelijk blijft, ik zuig dit niet uit m'n duim, ze zijn HETZELFDE LETTERLIJK!!!!! Over het algemeen wordt over die dvd geen woord gerept maar bij de gcn is het altijd slecht dat je een modem moet kopen, dit was dan ook niet bedoelt als een aanval maareen beklag in het algemeen
     
  9. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo geeft de Gamer gewoon de keus of ze een modem willen hebben ja of nee.... Degene die dat niet willen hoeven dat dat ook niet (scheelt ook geld). Degene wel, kopen hem erbij, ben je altijd nog goedkoper uit dan de X-box. Kun je ook nog kiezen of je breedband wil of niet....

    Het was misschien van M$ beter geweest om de modem er uit te halen, en de console goedkoper aan te bieden... Dan stonden ze sterker tegenover de rest qua prijs...
     
  10. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Pizza margerita of pizza salami is lekker. Ik was 2 jaar geleden in London en heb daar een super-pizza gegeten. Echt waar, de lekkerste die ik ooit heb gehad, en gelijk ook de duurste. Ach, het geld moest op, 't was een zevende hemel en de serveersters waren me ook nog eens mooie meiden.:p
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    whoa hoe heete die tent?
     
  12. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik geloof dat ik nog het kassabonnetje heb bewaart, als aandenken, maar waar? geen idee...
     
  13. Paul S.

    Paul S. Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjongen jonge, wat een ongeïnformeerde mensen hier, en allemaal zo kortzichtig...

    Ik koop GEEN modem f breedband adapter bij mijn Cube, waarom zou ik? Als ik een Xbox zou kopen zou ik die aansluiting tovh niet gebruiken, want GEEN multiplayer ervaring kan op tegen een single player game! En Nintendo maakt toevallig de BESTE singleplayer games (en al is dat niet jou mening, het is wel de mijne. Ik koop een GameCube voor de games en niet omdat ik graag een 'stoere' zwarte console wil hebben...)

    Wat zag ik nog meer... Oh, ja dat zowel de Xbox als de GameCube hetzelfde zouden zijn of zo. Kijk het zit zo: Allebei de consoles hebben grafische voordelen boven elkaar. De Xbox heeft theoretisch betere polygonen prestaties (maar Rogue Leader pusht toch tot nu toe de meeste per seconde) en de GameCube is beter op het texture en lighting gebied, dus maak je keuze... ik stoor me eigenlijk niet aan vierkante karakters (hoewel die ook de de GC nog niet te zien zijn), dus die keuze is ook weer makkelijk.

    Geen HD? Nou en. Wat wil je dan doen? MP3's downen op die schijf? Dan raakt hij vol en kun je geen spellen meer streamen op de schijf zodat je weer langer moet wachten met het laden. Verder komt de hele schijf vol te staan met cookies en andere troep (virussen zijn mogelijk, maar als deze effect willen hebben dan moeten ze wel specefiek voor de Xbox gemaakt worden). De eerste generatie Cube games laden trouwens supersnel (ik heb nog niks over de Xbox gehoord qua laadtijden).

    Ja, ik ben een GameCube fan, maar daar heb ik zo mijn redenen voor... Nintendo heeft me altijd gegeven wat ik nodig heb en ik ben er zeker van dat ze dit nu weer gaan doen.
     
  14. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Ey ik moet dit ff kwijt..=( Iedereen die de X-BOX beter lijkt omdat dat ding een hard-disk heeft heeft het fout..
    Misschien is aan het begin de hard-disk handig.. Maar om spellen te saven heb je helemaal niet zo heel veel ruimte nodig op de disk.. Nintendo heeft iets wat VEEL beter is..
    Namelijk de SD-cards..
    De hard-disk van de X-BOX kan je nergens mee naar toe nemen, dus als je iets hebt gesaved hebt op je HD dan kan je niet ergens anders ermee doorgaan.. En records die opgeslagen staan op de HD kan je ook niet meenemen naar vrienden..
    Misschien is momenteel de capaciteit van de SD-card beperkt, maar na een tijdje worden de capaciteiten veel groter.. Nu zijn de SD-cards er voor maximaal 256 mb geloof ik.. En die dingen worden steeds goedkoper.. En over 2 of 3 jaar zijn die dingen er al van 4 GB.. Dat is dus VEEL handiger dan zo'n grote HD..

    En vergeet niet dat SD-cards zowiezo de toekomst zijn..
    Wij hebben hier thuis zowiezo al 2 SD-cards liggen.. Voor de digitale camera's!! En de mogelijkheden met SD-cards zijn ONEINDIG!!!! Ze gaan later gebruikt worden voor digitale filmcamera's, en ze worden NU al gebruikt voor digitale fotocamera's.. Wij hebben hier 2 digitale fotocamera's.. Op de SD-card van 32 mb passen ongeveer 250 foto's van HELE goeie kwaliteit en superhoge resolutie.. ( dus geen HI8 meer enzo)
    Ook kan het in de toekomst gebruikt worden in GSM's en organizers enzo, en nog ontelbaar veel andere apparaten.. Oh ja.. wat dacht je van MP3, de MP3 spelers van nu gebruiken die kaarten ook..
    Bedenk zelf maar waar het allemaal nog meer in kan!!!!!
    En natuurlijk kan het in de Gamecube!!!

    Bedenk ZELF maar wat beter is.. een HARDDISK of een SD-card.. Er is tenslotte wel een groot verschil tussen een Hard-Disk (PC-shit) en een SD-card (andere multimedia en grote multi-functionaliteit)

    NOG EEN HELE GOEIE REDE OM DE GAMECUBE TE KOPEN!!
    EEN HELE GOEIE ZELFS!!
    :9 :9 :9
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hoe komen jullie erbij dat de xbox fans een xbox kopen omdat die er stoer uit ziet of omdat die een HD heeft?


    Games worden op een memorycard gesaved en niet op de HD (misshcien dat je daar wel voor kan kiezen)
     
  16. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Heb ik nie gezegd.. toch?
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    nee maar de dingen die je zegt wijzen er wel een beetje naar..:
    Iedereen die de X-BOX beter lijkt omdat dat ding een hard-disk heeft heeft het fout..
     
  18. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Ja ok.. was meer als een mening bedoelt!!:p :D 8) =( :r
     
  19. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je dan ipv dit :
    Zoiets zeggen:



    Dan komt het over als een mening denk :)
     
  20. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Ja inderdaad.. foutje.. Maar ik zei toch ook al dat het meer als mening was bedoelt daarna.. :D
     

Deel Deze Pagina