1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help, ik begin te twijfelen !

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door emile1987, 14 sep 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Microsoft, wat lul je nou over die 56k modem? Er zit een ethernet kaart in uitsluitend voor breedband internet

    Er zijn nu 3 bedrijven die de verkoopcijfers op een rijtje hebben gezet en de Xbox komt daar dus duidelijk niet slecht uit, alleen uit de cijfers die cube.ign heeft gepost :)
     
  2. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    The Cube schijnt nu in de intertoys te staan heh?? Ben benieuwd ga wel een keer testen ofzow...The BoX wil prevale..
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    jongen, dat probeer ik deze kereltjes al maanden te sluiten maar ze kopen het niet :confused:

    ze willen persee de beste zijn

    ik heb nu drie weken mijn xbox ben dik tevreden, ik heb gamecube gespeelt (ben denk zon beetje de enige hiero, niet eens microsoft en nintendo fan hebben dat misschien gedaan (misschien ook wel))

    en ik kan duidelijk zegen dat rogue leader niet zo indrukwekkend is als ik eerst gedacht had, wel mooi, maar valt me tegen, en halo is 10x mooier dan ik dacht, doa3 5x leuker en mijn xbox 2x groter!

    kortom, YA DE GAMECUBE IS SUPERIEUR AAN DE XBOX!!!
    (ik heb geen idee of dat waar is, en als het waar is dan zou het me nog niet uit maken, ik zie geen halo op de gamecube, of andere spellen die me boeien behalve star wars, wat weer bewijst dat het puur om de spellen gaat)


    kortom wij vinden andere spellen genres leuk, LEARN TO LIVE WITH IT!
     
  4. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    tiz wat met die consoles...none is better..X-BoX hass it's flaws...gamecube has it's pro's...X-BoX has it's con's..:)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    maar ik vraag me vooral af wat die nintendofans op een xbox forum doen....ik snap het niet

    ik heb nog nooit op een gamecube forum gezeten? zelfs niet om te kijken! omdat de spellen mij niet interreseren

    ik denk dat ze stiekem toch wel halo willen spelen ofzo ik weenie? of toch wel geintereseerd zijn, maar toch maar de xbox blijven afkraken
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2001
  6. cK1

    cK1 KotorLightSideScout

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    [/Laat Modus] Sorry hoor dit is de grootste onzin dat ik tot nu toe ergens gelezen heb! als je wilt dat ik die stelling van jou met feiten moet tegenspreken dan hoor ik het wel!, XBox kan de framerate niet aan? Yeah right!.
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Rogue Leader heeft framerate problemen.

    Dat je het even weet, net als Halo zo nu en dan.
     
  8. cK1

    cK1 KotorLightSideScout

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm ik heb op een site gelezen dat Halo framerate problemen heeft ja dito verhaal met roque squadron!....

    Ik heb de game dus al 2 keer uitgespeelt en ben nog geen frame drop tegen gekomen!
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    RaaR!!

    Waarom zeggen ze het dan op betrouwbare sites, ja tog?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    mjah ik merk er niks van, dus wat maakt dat nou uit? :)
     
  11. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Af en toe in co-op schokte halo een beetje maar niet zo dat het hinderlijk is.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm wee je da zeker.. was dat niet gewoon als die bij n checkpoint was ofzo?
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik weet het wel zeker dat Halo langzaam word zo nu en dan, dusseh...

    Vooral in Co-OP maar ook in singleplayer, vooral op de moeilijkste graad met meer vijandjes enezo.
     
  14. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik ga geen console kopen omdat ie "goedkoper is" want ik wil gewoon het beste van het beste! ;) Oja xbox was de beste op de tgs (waar was de gc toen?)

    Btw, als je een goedkope console wil koop je toch een ps of n64 of dreamcast, shit wat zijn dit voor argu`s?
     
  15. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    idd guus :)
     
  16. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    een next gen console voor een goedkope prijs is iets anders dan een ouwe N64 waar je geen spellen meer voor kunt kopen]:-
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een duurdere Next Gen met goede games ( mijn mening) is beter dan een goedkopere next gen met brakke games ( mijn mening )
     
  18. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ze zeker al allemaal uitvoerig gespeeld..
     
  19. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij zegt toch dat hij dat vindt, niet dat het zo is.
    Hij noemt overigens geen namen. :)
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou kijk als ik zo die titels bekijk zit er niks leuks voor mij tussen. Waarschijnlijk kan ik me wel vermaken voor een paar uur met een aantal van deze games, maar de line-up voor de Xbox vind ik interessanter..
     

Deel Deze Pagina