HELP!!! ik heb een nieuw spel nodig! zijn er nog toppers die ik moet spelen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 25 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb net Whacked gekocht maar dat spel begint nu alweer te vervelen...weten jullie nog een spel wat ik absoluut moet spelen? behalve DOA3, splintercell, nightfire, agent under fire, project gotham, rallisport challenge, amped, quantum redshift, timesplitters 2, jet set radio future en halo natuurlijk want die heb ik ooit gespeeld..... en DOAX ook niet want die heb ik al besteld!noem vooral goedkope spellen van 30 of 40 euro...en als er echt geen leuke van dat bedrag zijn mag je er ook een van 60 of 70 euro noemen!

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
  3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje overbodig om 3 bijna gelijkluidende topics te openen hier... En goeie games... Wat zou je ervan denken om eens te kijken op reviewsites... Gamerankings.com bijvoorbeeld... Dan kun je zelf uitvinden wat hoog scoort... Nietwaar?

4. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    ja, zou inderdaad kunnen.. en dat er 2 posts staan komt per ongeluk want ik wou er een plaatste en dat deed ie effe niet. toen probeerde ik het opnieuw en deed ie het wel maar toen stond die oude er ineens ook op...best weird

5. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    ik vind het trouwens ook best irri dat sommige posts van mij verdwijnen! ik had er bij xbox hardware een geplaatst van xbox live en die was ineens weg! wat is dat voor shit zooi! weet iemand voor jullie waarom die weg worden gehaald?:mad:

6. shootergod

shootergod Guest

ik ben het met em eens dat 3 keer posten tog echt belachelijk is maar ja wat voor een soort spel wil je?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja nogal wiedes als je je topics in het verkeerde forum plaatst!

Ik vraag me af waarom ik niet agressief mag reageren op dit soort personen :cool:

Anyways; Ga reviews lezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina