Help! Ik heb errors in Word!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 13 dec 2003.

1. Dit is echt héél vervelend! Ik heb al een tijdje een nieuwe computer en daar staat ook Microsoft Word 2002 op. Maar het probleem is dat als ik na 2 uur werk een error krijg. Hihawhoehaha! Leuk grapje van Microsoft :{ want hij hertseld het document. (dus niet!)
    Want als ik dat document heb opgestart, staat alles helemaal door elkaar heen! Lekker is dat...

Ik wil die gasten van Microsoft wel wurgen! Dit is al de tweede keer!!! Ze reageren ook niet op emails (steken gewoon hun kop in het zand:mad:). Zij horen gewoon een deugdelijk product te leveren!
    Maar nu mijn vraag:
    Wat kan ik hieraan doen?

Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2003
  2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    *gniffelt

Denk niet dat MS onder de indruk is. Bill is master of the errors.

XP en windows 2000 zijn redelijk stabiel. Alle voorgaande programatuur niet.

Mijn advies iig is op tijd saven (geef je bestand direkt een naam en stel autosave in op zeg een minuut of 5, raak je hoogstens 5 minuten werk kwijt).

Je probleem is niet uitgelegd, sorry kan je niet adviseren met zo weinig info.

3. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kan je niet echt veel tegen hun doen, zie de disclaimers...weet echt me god nie hoe je dat moet oplossen, sorry!! en suc6...

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan Microsoft ook bellen !!
    Tel: 020-5001005 ( Keuzeoptie 1 ).

Alvorens telefonisch contact op te nemen met Microsoft, is het nuttig de volgende voorbereidingen te treffen:

Houdt het serienummer van uw product bij de hand.
    Zorg dat u toegang heeft tot de computer met technische problemen.
    Zorg voor een goede beschrijving van het probleem en/of een mogelijkheid het te reproduceren.
    Noteer woordelijk de foutmeldingen en/of de tekst in eventuele foutmeldingsvensters.
    Zorg dat u op de hoogte bent van de Microsoft-productnaam, versie en type apparatuur en netwerk waarmee u werkt.

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    stap over op 2003:) of installeer het even opnieuw

6. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    saven....

Je gaat me toch niet vertellen dat je in die 2 uur niet hebt gesaved ? Lijkt me erg dom. Ookal zou het programma voor 100% werken en blijven werken moet je altijd saven. Je weet maar nooit wanneer je iets stoms doet en alles weg is door je eigen schuld.

In dit geval heb ik dan ook geen medelijden met je :) Tis en blijft Windows.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is jouw Word (Office of Windows, whatever) up-to-date?

8. '

Ja heb de helft nog wel gelukkig maar het blijft echt K*T

9. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon opnieuw installeren!

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Windows opdaten?? :confused:

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik weet niet of je plaatjes gebruikt, maar ik heb dit probleem ook als ik sommige plaatjes invoeg:confused: , bij de 1 kan het wel en bij het andere plaatje weer niet...

Ik heb hier eigenlijk nooit een oplossing voor gevonden, want na een paar keer invoegen deed hij het opeens wel:confused:

Ik weet natuurlijk niet of jij het ook met plaatjes hebt:)

12. Ja inderdaad! Vaak tijdens plaatjes invoegen

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb er wel een kleine oplossing voor, wat 9 van de 10 keer werkt:cool:

Als je een tekstvak of een gewoon vierkant invoegt, dan kun je als opvul effect jou plaatje instellen en dan doet hij het meestal wel;)

Deel Deze Pagina