[XOne] *HELP* Ik heb problemos met mijn XboxLive *HELP*

Discussie in 'Games' gestart door EliminatorX, 23 feb 2003.

1. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg er echt schijt van..................

Als ik mijn IP-adres invoer bij dat XboxLive Troubleshoot venster zegt hij dat hij dat hij het IP-adres niet kan vinden.

Ik maak gebruik van een Hubje en niet van een Router dus geen gedeelde verbinding. Maar dat MAC adres heeft dat iets te maken met het besturings systeem Macintosh want daar maak ik gebruik van?

Ik wil niet voor verassingen komen te staan op 14 maart dat snappen jullie wel........;)

Alvast bedankt

2. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik loop ook al de hele tijd te KLOTEN!

Ik heb een directe verbinding, met casema wanadoo premium, maar hij kan geen verbinding maken omdat ik een IPadres(?) moet invullen???

Waar kan ik dat IP adres vinden?

3. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    op de computer

4. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Lolz.. Ik kwam er eergisteren achter dat je met MSN Plus je IP-stuff kan zien. :eek:

Gewoon d0wnloaden en dan in een venster (!IP) intypen. :eek:

Het bleek nog te kloppen ook. :)

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Allemaal n44bs die geen Counter-Strike spelen :p
    Uhm.. ga naar dos (opsrachtprompt) en typ dan: ipconfig

klaar :9
    Bedankjes zijn welkom in de vorm van xbox games of half-life cd-keys. Als je dat er niet voor over hebt zijn woorden ook goed|:-

[/add]
    Wat RuffRyder kan ook ja, maar das een beetje veel moeite. Maar als je veel msn gebruikt is msn-plus wel een aanradertje (raak beetje offtopic maja). Veel xtra handige functies.

Laatst bewerkt: 23 feb 2003
  6. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een heel ander besturings systeem, winterpeen!!
    En ik weet wel hoe ik mijn IP adres zie en het subnet masker maar hij zegt dan IP-adres not confirmed

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Eh zomerpeen, het was ook een reply op Sam_Fisher, en een beetje op RuffRyder. Dus ga maar lkkr w88 tot het weer winter is dan kunnen we samen winterpeen zijn.
    P.S: je moet naar bed

8. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen "hogere macht" die mij verteld of ik naar bed moet of niet.

9. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

maar staan hier alle gegevens die ik nodig heb voor Xbox live?

10. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    MAC adrs.. dat is het hardware adres van apparaten in je pc... vaak word je internet gegevens gekoppeld aan mac adres waar internet binnenkomt.. zodra dit niet klopt kan het zijn dat internet het niet doet.. probeer eerst maar je xbox direct aan te sluiten op internet en niet via een hub... als ie het niet direct doet.. zoek dan uit wat het macadres is van je ethernetpoort op je mac.. en vul die in op je xbox hopelijk helpt dat een beetje

11. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je een hub gebruikt moet je op de pc waar het internet binnen komt een router programma zetten (standart windows internet delen, winroute, sygate enz) en dan de xbox op dhcp zetten dan gaat alles vanzelf

12. shootergod

shootergod Guest

wat is IP ??
    waar kan je het vinden??
    waarom moet je het invoeren?

13. EliminatorX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die 3/4 groene cirkels laten branden maar als ik het IP-adres invul van mijn computer dan zegt hij "IP-adres not comfirmed"

En dat heb ik ook al geprobeerd maar het help niet........ HELP!

14. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Oops sorry voor late reactie.. heb je ook mac adres overgenomen van de pc.. die kan je namelijk ook instellen op je box.. bij het advanced tabje

15. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik het goed begrijp heb je je xbox aan het netwerk gehangen?? dus je heb ook nog een pc op het internet. Dan kan je niet hetzelfde ip adres gebruiken

16. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt Xbox Live hetzelfde als Xbox connect?? Bij Connect moet je je Xbox aansluiten op PC en dan via internet op de PC tegen elkaar, is dat ook bij Xbox live??

17. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Als je zo kan connecten met xbox connect.. dan werkt Xbox live ook wel voor jou

Deel Deze Pagina