[XOne] Help, Ik kan Live update niet downloaden!!!!

Discussie in 'Games' gestart door TheWalrus, 29 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik heb net live op mijn Xbox enb alles leek perfect te werken. Er is verbinding, ik kan de demo'sspelen. Maar nu zit ik met een probleem met mech assault. Het spel spreekt over het downloaden van een update voor Live en dat lukt dus niet.

Ik heb een Planet Internet Mxstream abbonnement (768down/128up) en alles werkt goed.

Ik heb mijn Xbox aangesloten via een netwerkkaart in mijn centrale PC. Een andere set up is in mijn ogen geen optie. Heeft iemand een idee wat ik precies moet doen ?

(er was een ander topic over hetzelfde onderwerp maar dat werd vroegtijdig gesloten, ik zou het fijn vinden als een moderator nu niet direct naar threads verwijst waar niks in staat)

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.

Alvast bedankt voor de moeite,

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Graag deze vraag posten in de centrale thread van mxstream... dan blijft de kennis op 1 plek ... lees ook deze thread even door ... alvast bedankt

Fardo

NB post je vraag in de mxstream thread en we geven je daar ook antwoord (omdat meer mensen met mxstream waarschijnlijk het zelfde probleem hebben of hebben gehad .. en zo hoeven wij niet 2 keer het wiel te bedenken)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoi TheWalrus als het probleem specifiek gaat over content downloaden gaat kan je hier ook je ei kwijt Problemen Content downloaden

je kan ook daar je probleem posten .. dan blijft de kennis centraal en hoeven we niet 2 keer het wiel uit te vinden ... en is het straks voor mij handig als ik een nieuwe FAQ ga maken (hoef ik niet alle thread uit te pluizen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina