1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

help!!! Internetsites lopen vaak vast

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door boomer, 5 jun 2003.

  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de laatste tijd het probleem dat internetsites vaak vastlopen bij mij. Dan moet ik met ctr-alt-del weer i-explorder afsluiten. Ik dacht mischien moet ik de tempory internet files wissen maar dat zijn er 29.000 en hij loopt vast als ik dat wil doen. Weet iemand mischien een oplossing hiervoor. Het is bij alle sites.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probeer eens op explorer opnieuw te installeren.
    www.microsoft.nl

    Werkt het daarna nog niet goed , dan zit er maar één ding op
    gehele nieuwe installatie van Windows.
     
  3. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    WElke windows versie heb je?
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft met je computer te maken niet met websites. Te weinig geheugen, I don't know. Kan 100000 dingen zijn.
     
  5. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is onzin natuurlijk..
     
  6. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een amd athlon 1400 mhz en 512 mb geheugen, dus daar ligt het denk ik niet aan. Jullie kunnen de oplossing ook niet vinden. Alsnog bedankt :).
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je niet de mogelijkheid om Systeem Herstellen uitvoeren ?
    De zou de PC dan 2 weken terug kunnen zetten.

    Het zou makelijker zijn als je zou zeggen om welke OS het gaat.
     
  8. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer het eens via een andere browser, Fibebid bijvoorbeeld: http://www.mozilla.org/projects/firebird/

    Ik gebruik het zelf ook, ik vind het een beter programma dan IE :)
     
  9. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ff naar start--> rechtermuisknop--> explorer. Dan zoek je temporary internet files op en dan krijg je een stuk of 5 folders als het goed is. Wil je hier ff neerzetten welke folders je daar hebt..
     
  10. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb je wel een virus!!!}:]

    nee, grapje

    Je moet ff systeemherstel doen als je windows xp hebt, misschien helpt dat
     
  11. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb windows 98.

    @ blaauw ik snap je niet helemaal.......
     
  12. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon via explorer naar je temporary internet files gaan. Deze map (temporary internet files) is opgedeeld in submappen met rare namen als 5dfdr45 ofzoiets meestal een stuk of 5. Welke namen hebben deze mappen bij jou?

    Snap je me nu?
     
  13. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    naar start gaan, dan rechtermuisknop erop, klik op verkenner, zoek in de map windows naar temporary internet files, de namen van de mappen die erin staan wil ie weten.
     
  14. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je nou niet geholpen wil worden, plaats dan ook geen thread.... zijn alle mensen die proberen je tips te geven en dan reageer je helemaal niet :)
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    ghehehe.. Staan er zullke mapnamen bij jou in ja ?
    Verkeerde buisness.. Er horen niet eens mappen te staan daar. :p
     
  16. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    HOe bedoel je??
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Zoals ik het zeg: Er horen geen mappen in je temporary internet files te staan.

    Gewoon hoppakee, alles deleten.. Weg ermee, opsoutuh.. Die map kan gerust helemaal leeg zijn.
     
  18. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar bij mij hier op mijn werk (Win98 ) is het onderverdeeld in allerlei mappen en als ik dan de tweede leeg is gelijk alles leeg..
     
  19. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Alles wat in je temporary internet files staat kan weg..

    Wat jij zegt: Als ik de 2e leeg dan is alles weg... Dat kan niet, hoe kan nou ALLES weggaan als je 1 map leegt..

    Nahja, kijk dit eens: Temporary Internet files, Tijdelijke internet bestanden..

    Tijdelijk: Bestanden die maar tijdelijk op je pc hoeven te staan.. Gewoon allemaal wegmieteren, neemt alleen maar ruimte in en je hebt er geen reet aan.

    Maja, genoeg geouwehoert. De topic starter moet geholpen worden, het is immers zijn topic.
    Als explorer vastloopt zou ik dus ff je temporary internet files deleten... Dit kan je op de volgende manieren doen:
    1: Open de Internet Explorer en kies in het menu: Extra --> Dan internet opties, hier zie je in het middelste vakje staan Tijdelijke internet Bestanden --> Klik op Bestanden verwijderen.

    2: Ga naar je Windows directory op de c: schijf (C:\Windows\) En dan naar de map Temporary Internet Files. Open deze en gooi alles eruit, ook je cookies.

    Misschien is nu je probleem verholpen.
    Wil dit niet werken, download dan eens Netscape op www.netscape.com en probeer daar eens een tijdje mee te surfen. Loopt je internet nog steeds vast dan ligt het duidelijk aan je pc zelf, en dan weet ik het niet meer..
     
  20. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    jah win98 dan is het ook niet zo gek he... je moet eigenlijk iets als windows 2000 of windows xp hebben... die heeft een veel beter systeem... want als daar 1 ding crashed draait de rest door en bij win98 win me en andere is dat niet zo

    win 98 zuigt gewoon... altijd al gedaan
     

Deel Deze Pagina