hallo kan iemand me helpen.ik heb een tweede netwerkkaart geinstalleerd en alles is aangesloten.ik heb windows 98 maar ik weet nie hoe je internet sharing aanzet.kan iemand me hiermee helpen.ik heb alles al geprobeerd en het werkt gewoon niet en men kabel is ne crossed kabel dus daar is al niets verkeerd mee.ik heb al winroute geprobeerd om die twee kabels me elkaar te communiceren mor der ken ik geen ballen van dus da werkte ook al nie.das om zot van te worden. please help me i want to play online en zo snel mogelijk. thx
als het goed is hoef je heel internet sharing niet aan te zetten als je alleen je xbox op je pc hebt aangesloten hoor.
maar hoe komt dat dan dat het nog nie werkt.hij vind men xbox gewoon niet en met men tweede netwerk kaart kan ik nie op internet en die kaart krijgt geen ip adres dus ik moe die sharing wel aan zetten en weet ge hoe ik damoe aanzetten.ik word zot.en trouwens kben van belgie telenet dus heeft da er iets mee te maken? ciao
Ik denk echt dat je tweede netwerkkaart dan kapot is want je hoeft internet sharing echt niet aan te zetten hiervoor.
alles duid toch aan da da in orde is als ik naar eigenschappen en systeem ga. binnenkort heb ik andere pc mss gaat het dan.dit is nogal bucht,nen pentium 133mhz.
Heb je de FAQ van Xbconnect gelezen? Want hij ziet je xbox pas op het moment dat je in het syslink scherm naar een game zoekt omdat je xbox zich dan pas zichtbaar maakt op het netwerk. Als je dit al weet dan heb ik in het wilde weg zitten blaten