hey hallo hoe gaat het iedereen? ik heb sinds vandaag heb ik live aangeschaft. en ik heb ut volgende probleem hij kan de DNS server could not be reached. terwijl ik wel bij XboxLive me account heb geristreerd via mijn instellingen. ik heb Terayon modem | - Router (sweex wereld ding) | | Xbox PC nou ik kan wel met XboxConnect werken vlekkeloos maar live kan de DNS niet vinden. wie kan mij helpen? alvast bedankt
zie de centrale thread van kabelfoon of centrale thread routers tevens hebben we iets meer info nodig
wat moet je weten? kheb kabelfoon standaard (caiway) Snelheid max. downstream 1024 kbit/s ; upstream 192 kbit/s
ik snap de problemen niet... ik heb zelf ook kabelfoon, alleen premium! toen ik premium aanschafde was die net snel genoeg, nu na al die versnellingen is zelfs jou abbo goed ik had ook gelijk een router ertussen gezet, maar dan doet ie zowat alles automatisch (de instellingen) maar kijk ff in de grote xboxlive threat van kabelfoon, dan vind je wel wat latr
Hmm werkt live niet gewoon etzelfde dan als connect ? tenminste ik bedoel als je connect goed werkt moet je live toch ook gewoon werken
Nee xbconnect werkt via een gesloten netwerk en alleen de pc kijkt naar buiten Met xbox live moet de xbox ook naar buiten kijken