He mensen, ik zit te twijfelen tussen 2 games, Gears of War Call of Duty3 Wil het voornamelijk online spelen. maar weet nog steeds niet welke van de 2 ik zou nemen. call of duty lijkt me zeker super vet online. netzo iets als battlefield etc. maar gears of war is dat ook vet @ online mode etc? laat het me weten welke game jullie zoude kiezen. groetjes
Kijk in de threads. Verder zullen de meeste zeggen dat je voor Gears of war moet gaan omdat dat voor de meeste de game van het jaar is en voor sommige zelfs 'The best game ever'
jah denk het ook, maar wil graag meningen over online @ CoD3 of online @ gow kijken welke vetter is online.
Welkom op ons forum! Vroeger stond het nog in onze algemene [faq]faq[/faq], nu is het slechts een verstopte regel dat topics met vergelijkingen tussen twee games bijna altijd dicht gaan. link In het algemeen worden alle topics waarin iemand advies vraagt welke game te kopen gesloten, omdat het dus onder opsommen valt en niemand jou écht kan helpen. GoW en Cod3 zijn beide shooters, maar werken cómpleet anders. GoW heeft een brilantje multiplayer met maximaal 8 man. CoD3 is grootser, maar heeft een totaal andere gameplay. Je kunt beter wat reviews lezen, de gametopics hier opzoeken, www.gamerankings.com raadplegen of wat vrienden paaien om eens de games uit te proberen. Maar dit topic is een opsomtopic en die proberen wij te vermijden, dus deze gaat op slot. Ikzelf zou Gears of War kopen overigens. /Mod Fardo was me voor :{ - the matrix