Kan iemand me helpen.Heb nu 2 netwerkkaarten in me pc zitten.1e verbinding met Mxstream.2e verbinding met me xbox.Moet je nog je netwerkkaart op een bepaalde manier instellen??(kan er nergens wat over vinden).Ik heb ook in de systemtray een icon'je staan dat die niet verbonden is(heb alles aangesloten en met xbox staat gewoon aan(lijkt mij dat die dan moet weggaan??.En bij halo kan ik ook niet op system link play drukken.Kan iemand me uitleggen wat ik fout doe?
heb je gamespy al geinstalleerd?zo niet moet je ff de zoekfunctie van het forum gebruiken, want voor de rest weet ik het ook niet
Dat heb ik allemaal.Maar lijkt mij dat windows wel zegt dat die connect is.(bij blijft maar een icon'tje dat er geen lan verbinding is.Snap er geen hol van
Heb je wel de goeie netwerkkabel gebruikt? Om deXbox direct aan je pc te hangen heb je een crossed kabel nodig, doe je het via een HUB dan heb je een gewone netwerkkabel nodig.
Nope... dat is het SOORT kabel. Dan heb je weer de keuze uit crossed of gewoon. Jij moet dus een crossed hebben, of als je een hub hebt een gewone.
Je doet je naam eer aan. Jawel, dat kan. Is internet. Kijk maar even rond op het forum, je hebt het zo gevonden.
mmm want khad gehoord dat et pas in 2004 zou kunne kben trouwens dringend toe aan varriatie, want na t drie keer uit te hebben gespeeld ist ook niet meer zo tof btw, thx
Dit is niet het echte Xbox netwerk. Je simuleert hier een Local Area Netwerk (LAN), je hebt dus ook een leuke verbinding nodig om dat te kunnen draaien. Het echte netwerk gaat in de herfst van 2002 online in amerika, ik weet nog niet wanneer hier in Europa (iig niet 2004)
Ik doe het zelf achter een netwerk. Dus niet met twee netwerk kaarten in mijn pc. Als je er voor zorgt dat je met een verdeeler werkt dan moet het werken.