Help! Lampje van xbox gaat Geel en Rood knipperen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mvdstam, 12 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik mijn Xbox aanzet gaat 'ie aan/uit/aan/uit/aan/uit en dan gaat 'ie weer aan en dan gaat het lampje geel en rood knipperen!! Ik weet niet wat ik moet doen en ik krijg m'n spel er niet meer uit! Help!

2. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk in de handleiding van je XBOX, pagina 18.

All other patterns: Internal problem requires service.
    Contact XBOX Customer Support according to the instructions in IF YOU NEED HELP

Hier staat het ook:

http://www.xbox.com/nl-NL/support/

Statusindicator blijft knipperen

De statusindicator hoort groen op te lichten wanneer het Xbox-videogamesysteem is ingeschakeld of groen te knipperen wanneer je op de uitwerpknop drukt. Als de statusindicator blijft knipperen terwijl het systeem aanstaat, heeft het Xbox-videogamesysteem een intern probleem:

Blijvend oranje knipperen: De Xbox-console is oververhit en je kunt er pas opnieuw op spelen als de console is afgekoeld. Plaats de Xbox-console in een goed geventileerde ruimte en uit de buurt van warmtebronnen. Zodra de console is afgekoeld, stopt het knipperen en kun je weer spelen op het Xbox-videogamesysteem.

Blijvend groen en oranje knipperen: De SCART-kabel is niet juist aangesloten.

Alle andere knipperpatronen: Intern probleem dat moet worden nagekeken. Neem contact op met een verantwoordelijke van de Xbox-klantenondersteuning. Zoek het juiste telefoonnummer voor je regio in de lijst op deze site.

0800 023 3894

3. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    heb ik ook gehad bleek dat er een stekker niet goed inzat. gewoon een paar keer met die stekkers rommelen. volgens de handleiding betekend het geloof ik dat hij overhit is.....

suc6

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    bedankt Toxic Timmie! CLOSED!!

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    sorry dat ik het zeg, maar dat had je tochbest zelf kunnen verzinnen: in de handleiding kijken?

6. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0

Ja, maar misschien ligt ie wel ergens ver weg in een zolderkamertje. Net als bij mij. :D

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
  8. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ziek

denk dat je box het lantaarnpaal sindroom heeft
    had de mijne ook maar na een flinke schop onder die zwarte kist
    deed hij het weer perfect

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Re: ziek

Beetje loos maar.. LOL!:D:p:+

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb nu hetzelfde probleem, mijn Xbox geeft nu een rood licht wanneer ik hem aanzet.

Hij is nu dus echt dood:mad:

11. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd :'-(

Ik stel voor dat we hier op XBW even een minuut stilte houden en het forum een minuut op zwart zetten ter nagedachtenis aan de Xbox van Xguus die met zijn prestaties ons de ogen heeft geopend. Hij heeft ons laten zien wat er allemaal mogelijk is met deze fantastische machine en als wij kijken naar zijn holy stats kunnen wij enkel ons diepte respect tonen. _O_

12. gerjan

gerjan Guest

SOLID RED:
    System overheated , hardware failure , ...

13. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Bwhaha, lol8)

Ik heb dus zojuist gebeld en ze komen hem hopelijk eind deze week nog ophalen. Je moet tegenwoordig wel ergens zelf een doos vandaan toveren want die sturen ze niet meer op. Ik ben waarschijnlijk al mijn muziek (ongeveer 15 albums en verzamelde numers) en al mijn andere gegevens (van meer dan 50 gespeelde spellen) kwijt. Dat is dus wel héél erg jammer ja, gelukkig heb ik de belangrijkste wel op mijn MU staan...

Maarja, wat wil je, het apparaat stond bijna 25/8 aan, naast mij zijn mijn broertjes ook fanatiek Xbox'ers en zelfs mijn pa heeft Halo op Legendary uitgespeeld8)

*snik, snotter

Ok, ik haal die zogenaamde holy stats wel weg.

14. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weghalen van de holy stats is natuurlijk niet nodig hè... sterker nog vanaf nu mag je ze echt holy noemen aangezien er maar weinigen zijn die in levende lijve al heilig worden verklaard. Zover ik weet zijn de meeste heiligen tenminste dood haha :+

Je hebt iig geluk dat je een MU hebt, want anders lijkt het me toch enorm balen als je al je stats kwijt zou zijn...

In ieder geval wil je de enorm veel sterkte toewensen voor de komende dagen die ongetwijfeld erg zwaar zullen zijn. Ook aan de rest van de familie natuurlijk heel veel sterkte toegewenst ;)

[edit]
    LOL @ je nieuwe signature :+
    [/edit]

15. gerjan

gerjan Guest

whaha ja, btw memory unit is ergens voor 5 euro, kweet niet meer welk merk, trust?

FOUT:

Met verdriet in mijn hart deel ik u mede,
    dat mijn Xboks per 07-11-2003 is overleden.

tis xboX ;) schande

16. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In tijden van zulke tragedie is een schrijffoutje niet meer dan menseljk Gerjan :9

Beter steunen wij Xguus op deze zwarte dag

17. gerjan

gerjan Guest

kzal er eens een plaatje bij soepen:p

//edit toch maar niet

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2003
  18. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op hoor, je snapt toch wel dat dat een fout is die met opzet gemaakt is!

Guus Bok ---> hint:+

Edit: voor de leek heb ik de spelfout nu wat duidelijker gemaakt.

Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  19. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als ik naar die "Holy _O_ Stats" kijk verwondert me het niet als je Xbox het loodje legt, daar moeten heel wat uurtjes ingestoken zijn..........

Mzzledokie
    Kelovitz

20. gerjan

gerjan Guest

Ok dan:D xguus tis ook wel heel ver gezocht:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina