Als ik mijn pc opstart kom ik in een menu'tje waar ik kan kiezen uit 4 accounts oa de mijne (ik heb het dus over windows XP) Als ik bv de mijne aanklik moet ik bijna een minuut wachten totdat mijn persoonlijke instellingen geladen zijn (normaal duurt dit een paar seconden), weet iemand hoe ik dat kan verhelpen Alvast bedankt Tim
probeer eens ad-aware te draaien. Ik had de laatste tijd ook last van een irritant proggie, hij nu weg en nu gaat het weer goed.
Dacht eerst ook dat het daaraan lag maar heb hem 3x gedraait en alles weggehaald en nog steeds duurt het lang Maar toch bedankt voor je reactie
eurm, ja maar dat wat ik had kon je niet zo makkelijk terug krijgen. Mot je eens kijken wat je weg haalt en of dat er de volgnde keer niet weer staat.
Zal vast veel staan bij het opstarten. Kan bij start>programma's>opstarten of bij msconfig > opstarten. Met tweak xp is dat makkelijk aan te passen, al blijven sommigen (belangrijke progs terugkomen), maar zorgdt voor snelle opstart. En pc zo nu en dan opschonen helpt erg veel.
doe precies wat 2k zei, daarna opent er een venster. open de tab met opstarten. dan krijg je een lijst met alle programma's die starten wanneer jij je aanmeld. schakel de programma's uit waarvan jij denkt dat je die niet nodig hebt. ( schakel geen belangrijke progies af, anders krijg je weer andere problemen). je moet ook niet teveel snelkoppelingen etc op je desktop plaatsen, maakt het starten ook trager.
omdat [2k] niet meer online is zeg ikhet wel ff: Ga naar start ---> uitvoeren: typ daar in: msconfig Dan kom je ergens met 6 tabbladen, ga dan naar de laatste (Opstarten). Vink daar de programma's uit die je niet wilt dat ie opstart (of rare programma's die je niet vertrouwd) en start je pc dan opnieuw op. Dan start hij de programma's niet bij het opstarten op maar moet je dat zelf doen . Nu maar hopen dat daar je probleem zat
Ik weet niet goed wat ik weg moet doen en wat niet dus hier een lijst (ik vertrouw jullie wel ): NeroCheck SOUNDMAN NvCpl nwiz gsicon dslagent staat niks wel locatie ??? scvhost daemon navapw32 WkUFind spoolsvv wupdater internetfeatures iefeatures Belt MsnMsgr InterVideo WinCine.... Microsoft Office Download Plus Hele lijst dus zeg maar welke kunnen weg Alvast bedankt
NeroCheck== SOUNDMAN NvCpl nwiz gsicon dslagent staat niks wel locatie ??? scvhost daemon navapw32 WkUFind spoolsvv wupdater internetfeatures== iefeatures== Belt== MsnMsgr InterVideo WinCine....== Microsoft Office== Download Plus== == = weg van mij mogen die weg,maar het kan zijn dat je die programmas nodig hebt.. Er staan ook een paar en daar weet ik niet wat het is. Dus laat die er maar opstaan!
NvCpl, scvhost, navapw32, spoolsvv Deze collectie zeker niet uitzetten!!! NvCpl is je controlpanel voor je videokaart. Scvhost is een service van Microsoft m.b.t. internet Navapw32 is van Symantec Norton Anti virus. Robie heeft't al vermeld, maar even voor de zekerheid
Gewoon alles uitvinken en dan opstarten, dan start ie alleen de nodige programma's op. Daarna kun je kijken wat je wel wilt hebben met de start SOUNDMAN <-- Avance Sound Effect Manager NvCpl <-- NVIDIA Display Properties Extension nwiz <-- NVIDIA nView Wizard gsicon <-- Siemens Nixdorf modem driver dslagent <-- Used in conjunction with USB connected ADSL modems staat niks wel locatie ??? <-- weg ermee? scvhost <-- WinXP troep, kan je niet weghalen daemon <-- Deamon Tools navapw32 <-- Background application for Norton AntiVirus WkUFind <-- Update detector for Microsoft Works 2002 spoolsvv <-- Hijack Tool!! wupdater <-- Virus!! Deleten in save mode! internetfeatures <-- Adware! iefeatures <-- Adware! Belt <-- Virus! MsnMsgr <-- MSN InterVideo WinCine.... <-- Wincinema Microsoft Office <-- Office Download Plus <-- Download Accelerator Zoals je ziet heb je veel virussen en Adware en zelf hijjack shit op je PC. Ik zou hem ff GOED schoonmaken als ik jou was!!! Geen wonder dat je computer traag opstart en alles.... Norton zorgt er overigens ook voor dat hij slomer wordt maar als ik jou PC zo zie heb je norton wel even nodig..
Ik heb zelf msn ook uit staan bij het opstarten, vind ik veel relaxter, want dan ben je nog aan het opstarten en dan komen er al weer 3 van die pop-up schermpjes
Wat is dit dan voor'n tool? Ik bedoel wat doet't? Herinner me namelijk dat ik dit progje altijd al heb draaien. Zelfs na een clean install van WinXP.
En mijn lijstje? (ik vertrouw die virtuashit niet zo, en ps2???) hpsysdr igfxtray hkcmd USB Storage RW KBD? sgtray coloreal RECGUARD NvCpl nwiz ccApp ccRegVfy ps2 <---(what the hell?) WkUFind tidslmon Virtuagirl_brianaba..... <-----#!?@?# qttask MsgPlus winampa logonstudio NVMCTRAY RSEDNClient StyleXP hp center Microsoft Office