Help, lukt niet om een schermafbeelding te krijgen (onder me naam)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Vectom, 28 dec 2006.

1. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een kort vraagje,

Ik probeer al de hele tijd een fototje te krijgen onder me naam (Vectom) op dit forum, alleen het lukt me niet. Het bestandje is maar 4,22kb en heeft een grote van 100 bij 83 pixels. Hoe kan het nou dat bij het uploaden hij zegt dat het is mislukt.. Kan iemand helpen?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    83px is zowieso te groot ... mag maar 20px zijn ... en je moet hem via een andere site hosten

zie ook de aankondiging: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=91756

O je bedoeld avatar :)

deze mogen maximaal 80 bij 80 zijn

3. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff kijken of ie werkt :p

4. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, hij is goed nu. Ik bedoelde dat plaatje onder je nickname jah :p Als het goed is staat er nu een plaatje van Slayer. Thx voor je hulp

5. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien nog een site waar je een afbeelding ONDER je tekst kan zetten? Bijv een site waar paar honderd van die afbeeldingen staan en dat je die gewoon kan kopieeren en onder je tekst zetten. (schermafbeelding)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    nee maar ik weet wel dat je een triple post hebt (volgende keer ff editten i.p.v. opnieuw posten) . Maar goed, als je ff googled onder "avatar" + "iets van jouw intresse" dan vind je genoeg sites met een lading avatars die je hier ook kan gebruiken.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je bedoeld een afbeelding in je handtekening? Op Google even zoeken naar 'userbar'. Dan kom je genoeg sites tegen waar je ze kan vinden. Lees dan ook even deze aankondiging door voor de regels die gelden voor afbeeldingen in handtekeningen. :) Er staat ook in omschreven hoe je zo'n afbeelding moet plaatsen.

8. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de triple posting, en bedankt voor de userbar hulp :p ik heb er nu een paar gevonden, ff kijken of ie werkt.

EDIT: mooi hij werkt ^^

Deel Deze Pagina