ik zit vast bij het stukje dat een gast je heeft neer geschoten en dan lig je op en operatie tafel. ik heb geen wapens of items. Wat moet ik hier dan doen. ik heb al deuren open gemaakt maar dan wordt ik steeds dood gemaakt. ook heb ik het stroom al aangezet in de kamer waar je in begingt.
Dit is een level met veel rennen, ontwijken en handig met de deuren omgaan! Ben er zelf ook mee bezig... Eerst idd stroom aanzetten, daarna ga ik naar de ruimte met de grote 'thing' en pak de kogels op die bij een mannetje of ex-thing liggen en geef die aan de medic links die een geweer heeft, geef hem de kogels en laat hem je volgen. Probeer om de thing op te sluiten in dezelfde ruimte waar de medic stond door bijvoorbeeld naar buiten te rennen en terug naar de ruimte waar je begon en daar de medic achter te laten en de thing weer naar die ruimte te krijgen en op te sluiten door snel de deur achter je dicht te doen als je weer naar buiten rent! Daarna kan je een stuk rustiger exploren enz. De saverecorder kan je bereiken door in de ruimte waar de thing was de 'box' te repareren en de deur daarnaast te openen, dacht ik. Niet de deur met de tweede 'medic' (hint hint). Daar in een gang een kamertje rechts, saverecorder, medpacks en video's dacht ik... Nu kan je wel weer even vooruit denk ik...
oke heb ik gedaan maar... ik moet nu een code weten van 4 schakelaren weet je die?? als ik die fout doe wordt ik dood gechoten? grnt
1-ste en laatste... Er is een walkthrough op gamefaqs moet je maar even zoeken, mag niet direct linken!
hoi ik ben al weer een stuk verder alleen nog wel in dat level. ik heb de 2de lift gevonden n ben daarin geweest. alles gekillt en ik heb nu in totaal 3 mannen. ik loop in dat level een trap af en daar zit een rode laser en als je daar door heen loopt ga je dood. kan iemand mij vertellen hoe ik die laser uit zet? grnt
laat maar ik heb hem al kapot geschoten. maar ben nu bij de baas. je kan hem ook onder stroom zetten. kan iemadn mij helpen grnt
lijkt heel moeilijk maar als je weet hoe het moet... gooi gwoon een aantal explosive grenades (rood-wit) met genoeg pauzes tussendoor terwijl je je achter de kisten verstopt...ik dacht dat 5 wel voldoende was... en ook hoog genoeg richten zoda ze nie trugstuiteren (owch...)
het is gelukt. ik ben nu in het level daarna(niet bij de vliegtuigen) maar daarna. er zit van die K*T machine geweren aan de muur. hoe kan ik deze het beste slopen??
Ben er nog niet, ga morgen misschien ff spelen... Eerst auto voltanken om daarna THPS4 en Splintercell te kopuh! Heb ik dan nog tijd over dan zal ik wel even gaan Thingen... check anders die walkthrough hier ergens boven
laat maar mensen ik heb het spel UITGESPEELD !!!!!! nog vragen??? komma komma komma hier kan een slotje op!!