Help Me Met Mijn Nieuwe Pc

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door undertaker_fm, 7 feb 2003.

1. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben op zoek naar een nieuwe pc maar nu wil ik jullie vragen wat op dit moment het beste is..
    en daar bij de onderdelen want ik wil hem zelf in elkaar zette. :)

2. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    niemand die er iets van afweet of die iets wil posten?

3. MaCk

MaCk nouhou :(

Leuk Bevonden:
    0
  4. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
  5. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Een tip, neem wel pentium, en niet athlon/duron/celeron, pentium is misschien het duurste, maar b.v. 1000mhz pentium is echt 1000 mhz, bij b.v. athlon ook wel, maar heeft de prestatie van ongeveer 800mhz

6. NehpetS

NehpetS Guest

en probeer je pc zelf samen te stellen..dus eigenlijk niet een kantenklare te kopen..meestal bespaart je dat een hoop kosten...

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    hey doe niet zo raar joh, weet je wel dat de athlon xp 1800 beter getest is dan de pentium 1800, tegenwoordig is het echte verschil tussen pentium en athlon weg hoor, natuurlijk moet je geen duron (en helemaal geen celeron) kopen,maar ga niet zeggen dat je pentium moet halen, is namelijk belachelijk duur een alleen beter als je veel aan videobewerking gaat doen (niet uit ervaring...) ,athlon xp wordt weer beter voor games (deels uit ervaring...).. dus de keuze is aan jouw (threadstarter) tussen intel pentium of amd athlon(xp),

kijk maar is op de site van alternate.nl, daar staat veel info op, dan ben in iedergeval weer iets wijzer

8. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    www.dell.com

Kan je pc zelf samenstellen.
    Het is misschien wel iets duurder dan andere zaken
    maar je krijgt wel de beste componenten (beste kwaliteit dus)
    Net als bij tv's heb je A B C merken waarbij A de beste.
    Dell is een A merk.

Ik heb zelf ook een pc daar gekocht en hij is echt super. Ook mooie zwart met grijze toren en beeldscherm, want wit vin ik maar dom:)

Misschien ken je de reclame wel
    Makkelijk Snel Easy as Dell:)
    Het klopt en prijs valt best mee

9. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    ik check it out.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dell is goed, heb zelf nog een oude Dell staan en dat ding is niet vast te krijgen, het is een PII 350mgz 128MB RAM (lekker oud dus) Maar Windows XP draait erop als een trein, is letterlijk nog nooit vastgelopen en zit al 2 jaar internet op, hij draait spellen die een zelfde B merk computer niet eens draait...
    Nou moet je niet UT2003 erop spelen... Maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

11. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Jupz ik snap
    Ik ben zelf ook echt super tevreden en een vriend van mij heeft ook een dell computer en ook nooit problemen mee.
    Dell is echt een aanrader.

12. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens probeer hier niet met lekenkennis aan te komen enzo, wat ik tot nu toe gelezen heb staat totaal in het niet met wat m'n MBO systeembeheer vrienden me wel eens vertellen. Doe goede info op bij tweakers.net of een compu'kameraadje' maar niet op een Xbox-forum, dat loopt fout af.

13. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben blij dat die van mij net soepel begint te draaien, alleen er moet wel een nieuwe kast omheen want net binnen 3 uur tijd start dat ding 2x spontaan opnieuw op.

14. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Iaat ik het zo zeggen, je hebt a en b merken, athlon en duron, neem dus geen Duron maar athlon, heb je b.v 1000mhz athlon, en 1000mhz Duron, zijn zelfde getalletjes tussen die twee, maar Athlon presteert beter, want het is een a merkt, sorry ik had het anders moeten forumuleren

Ik bedoel dus hetzelfde als jij bedoelt

Laatst bewerkt: 16 feb 2003
  15. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de topicstarter, kijk echt bij tweakers en vergelijk de prestaties van verschillende cpu's. Naar mijn weten was de XP van AMD verreweg het beste getest en ook een goedkopere prijsklasse dan Pentium. Maar goed, zijn jouw centjes :D

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga in september daar 1 kopen (2000 eurootjes)
    das voor mij nog ff sparen...

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als processor zou ik de Atlon Xp 2800+ nemen en als videokaart de Radion 9700.

18. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Atlon XP is beter uit de tests gekomen dan een pentium (voor games dan) dus als je games wilt spelen raad ik je een Atlon aan maar je moet het zelf maar weten.

19. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het niet helemaal begrepen neem nou een 2400+ dat is 2000 mhz maar heeft prestaties van 2400 mhz maar wel maar bij enkele toepassingen, daarintegen is hij wel goedkoper

ik heb :

asus a7v333-x
    amd 2400+
    512 geheugen
    msi geforce4 ti4200 128 mb
    90 gb hd

Das gamed superb

20. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij tweakers gekeken en ik ben heel wat wijzer geworden (jah het is toch wat) :
    Maarre bedankt iedereen..

Deel Deze Pagina