Help me out!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Johnny_anoniem, 3 apr 2004.

  1. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Xboxgamers,

    Ik heb op dit moment de volgende spellen in mijn bezit:

    - Beyond Good & Evil: Echt een geweldig spel!
    - Dark Alliance: Coop wel geinig, maar niet super
    - Dead or Alive 3: Ging snel vervelen
    - Halo: Was wel leuk, maar niet zo leuk als sommigen zeggen.
    - Prince of Persia: Sands of Time: Geweldig! I loved Farah ;)
    - Jet Set Radio Future: Niet echt vaak gespeeld
    - Sega GT: Ik ben niet echt een racefan, dus ook niet vaak gespeeld
    - Shenmue 2: Het begin van het spel is te langdradig met al dat gepraat van ieder persoon dat je tegenkomt, dus ik heb mezelf er nog niet echt doorheen geworsteld
    - Splinter Cell: Ik hou niet zo van sneakspellen, want het begon me heel erg te frusteren dat je steeds opnieuw moest beginnen als er een alarm afging.

    De spellen JSRF, Dark Alliance, Sega GT, Shenmue 2 en Splinter Cell moet ik nog allemaal uitspelen, maar op de een of andere manier word ik door deze spellen helemaal niet naar mijn Xbox toegetrokken in tegenstelling tot bij BGE en PoP (Dark Alliance speel ik overigens nog wel om de zoveel tijd, omdat ik die samen met een vriend coop aan het uitspelen ben).

    Wat raden jullie mij nou aan om te doen:
    - Een nieuw spel kopen dat overeenkomt met PoP en BGE (welk spel zouden jullie mij dan aanraden)?
    - Eerst al deze oude spellen toch uitspelen, voordat ik een nieuwe ga kopen.
    Aangezien ik JSRF en Sega GT er gratis bij heb gekregen, voel ik me niet zo gedwongen om deze spellen uit te gaan spelen, maar de rest van mijn spellen wil ik eigenlijk zeker nog wel uitspelen, maar zoals ik al zei, ik heb op dit moment niet eens zin om mijn Xbox op te starten, terwijl ik dat bij BGE en PoP wel had :mad:.

    Misschien hebben jullie een suggestie?!

    Thx :p
     
  2. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een nieuwe POP in de maak dus daar kan je op wachten. Mischien kan je Broken Sword: The sleeping dragon proberen.
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    je bent niet verplicht om de spellen te spelen dus zou ik de spellen die je niet leuk vind verkopen en daarmee spellen kopen waarvan je denkt dat die wel leuk zijn zoals spellen die net zo zijn als pop en bge
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
  5. xboxser

    xboxser xboxen is verslavend

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit echt waardeloos hoekunnen wij nou bepaalen wat jij leuk vind
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat je gewoon eens naar andere mensen moet gaan die ook een xbox hebben en daar dan eens alle spellen spelen, en als er een mooie tussen zit, koop je die!
     
  7. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    lees wat reviews ben je al snel op de hoogte van de toppers op de xbox.
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien over een tijdje fable? en nu misschien KOTOR? welke genre vind je leuk? dan moet je daarin is iets gaan zoeken..
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    [mod wannabe gedrag] hier zijn volgens mij al veel threads voor gesloten [mod wannabe gedrag]

    maar je moet gewoon reviews bekijken, ik kijk ook wat de speelduur is, aangezien ik wel waar voor mijn geld wil
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    best wel logisch dat hij platform games ofzo leuk vind als hij BGE en PoP leuk vindt kijke uhhh er is dan blinx die nu best goedkoop in de winkel ligt je hebt nog vexx en spinhx die jou mischien kunnen boeien..
     
  11. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Alvast bedankt voor jullie reacties en als reactie op:

    Jullie hebben waarschijnlijk veel meer spellen gespeeld dan ik en als je weet wat voor type spellen ik leuk vind hoopte ik dat jullie mij konden vertellen welke spellen ik dan zou kunnen kopen!

    En bedankt voor de Broken Sword, Indiana Jones, Blinx, Vexx en Sphinx tip, ik zal die eens kijken, maar ik denk eerlijk gezegd dat Blinx/ Vexx enzo weer een net iets te platformachtig voor mij zijn, want PoP en BGE zijn allebei een beetje adventure achtig!

    Persoonlijk ben ik op de PC ook altijd een enorme fan van spellen met een mooi verhaal erin (zoals bijv de Legacy of Kain serie), adventure spellen en ik speel veel CS (maar op de Xbox is dit toch wel heel anders), dus ik denk idd dat die Indiana Jones of Broken Sword wel leuk is! Alvast Bedankt voor de tips en misschien dat nog meer mensen tips hebben?? BVD :D
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  12. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    mooi verhaal, waarom speel je shenmue 2 niet gewoon uit: dat is het beste verhaal-spel op de xbox!
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja speel iig shenmue uit, het spel is echt prachtig, geef het een kans.
     
  14. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    wellicht dat Max Payne (en vervolg) je wel bevalt? geen sneaken, maar wilde actie, en een interessante storyline! en je hoeft ook geen hele stukken steeds opnieuw te proberen, daar je ten alle tijde kunt saven!

    of Metal Gear, behoort ook wel tot de Stealth Games, maar kvin het toch niet echt te vergelijken met Splinter Cell, theeft zelfs meer overeenkomsten nog met BG&E in some wicked way, I guess...

    als Beat'mUp alternatief heb je nog Soul Calibur II, veel meer te unlocken dan bij DOA3, maar goed, als het genre van dit soort games je sowieso al snel doet vervelen, dan kun je um beter laten voor wat ie is, of course!

    ps. Als je een PS2 hebt, dan is ICO wel een aanrader... volgens mij heeft Ubisoft daar namelijk heel goed naar gekeken bij het maken van Prince of Persia!
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  15. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien dat Buffy wat voor je is? Toch echt een adventure spel...
     
  16. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik een hele stapel xbox games die nog uitgespeeld moeten worden, maar er komen tegenwoordig zoveel goede games uit dat ik er de tijd gewoon niet voor heb. En je moet ook niet vergeten dat gamen een hobby is en niemand je verplicht om de game uit te spelen. Dus je probleem van uitspelen of een nieuwe game kopen komt me wel bekent voor, heb er ook wel eens een stukje over geschreven.
    Als je van platform-games houdt zou ik Jsrf nog eens goed bekijken, want ik vind het een geniaal spel, bevalt die je goed dan zou ik eens naar die andere topper op de xbox van Smilebit(makers van Jsrf) gaan kijken, namelijk Panzer Dragoon: Orta. Hou je hier niet van dan raad ik je een platform game als blinx of Sonic aan. Ik hoop voor je dat je niet alleen van platform-games houdt want anders heb je volgens mij de verkeerde console gekocht...
     
  17. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een spannend avontuur wilt, dan kan je het beste Project Zero nemen. Een platformgame zoals Whiplash is misschien ook wel wat.
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Een spannend avontuur noemt hij het.....
    Man, het angstzweet zit nog in mijn bank dankzij dit spel.
    Om maar niet al die onderbroeken te noemen die ik weg kon gooien...;)
     
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Star Wars : Knights of the old republic

    Ik denk echt dat je die nog mist.
     
  20. Deejay

    Deejay Sex+Money=Heaven

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Otogi. Is gewoon supervetjes...

    De sfeer, de characters, de gameplay (ook niet echt onbelangrijk).

    Probeer em zou ik zeggen, maar check eerst reviews!!
     

Deel Deze Pagina