Help mij met Star Wars: KotOR

Discussie in 'Algemeen' gestart door MassHyponotic, 31 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kom niet veredr met Star Wars: KotOR. Ik ben in het riool en kom bij een groot monster die voor een deur staat en telkens vermoordt dat monster mijn crew. Hoe kom ik voorbij het monster??

2. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in zo'n hal (voor die grootte ruimte met dat beest zie je een arm liggen met zo'n potje met geur erin als je die hebt opgepakt moet je met Mission (iig deed ik zo) onzichtbaar worden en dan naar zo'n plek in die grootte hal lopen war allemaal van die lijken opelkaar liggen en daar moet je 1st een handgranaat instoppen (deed je dacht ik met X) en dan dat geurtje als je dat hebt gedaan komt dat beest naar dat lijk en eet 'm op en de rest zie je dan zelf. (hoop dat ik 't een beetje goed heb uitgelegd)

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al mijn mijnen neer gelegd, heb die sucker naar die mijnen toe geleid.BOEM einde sucker.
    Daarna kun je de overgebleven mijnen gewoon weer oprapen.

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Allebei de manieren werken, maar de manier van Bitchlap is de 'echte' manier. Deze is veel makkelijker en hierbij krijg je een kleine cutscene.

5. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    je kan er gewoon zonder stealth heenlopen met z'n drieen.
    dan lijken kijken. shit eruit granaat en geur erin.

6. nielzo

nielzo Guest

Ik was met al mn gasten in een keer naar ide deur achter hem gerend en na 5 keer was het gewoon gelukt. :)

7. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt! Alleen denk ik dat shd zijn manier BAD is en wil ff goed zijn! en ben momenteel maar met z'n tweeën!

8. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee is niet darkside wat shd benoemt. Wel heb je veel mijnen nodig, ook scoor je minder experience.

9. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer experience juist, vrij logisch aangezien je er meer moeite voor moet doen :)

10. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het beest nu verslagen, dood gegooid met poison granades!

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    doodgegooid?! je kon gewoon S. odor en 2 frags bij die skeletten of vis (herinner het niet meer) leggen, dan komt de rancor, eet het op, dan gaat ie dood. simpelste manier dus

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Sommige mensen doen het liever op de moeilijke manier.8) :)

13. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe leg je dier granaten daar dan? openen en dan X?

14. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    K zit weer vast.

Help me met a.u.b Star Wars: KotOR, zit vast. Ik ben in de black Vulkar base en kom van het riool af. Ik zit in de grote kamer waar je in een van de zijkamers de swoop engine vindt. Er is een grote deur maar die is op slot en ik kan er niet door. Ik heb ook niet genoeg spikes om de closed doors te openen. Wat moet ik doen help me a.u.b.

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    als je het prototype hebt, moet je gewoon terugkeren, en niet door de riolen het hele weggetje terug, maar gewoon door de voorheen gesloten 'voordeur' gaan. daarna gewoon naar de beks

16. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    okee thanks

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hey mensen,

Heb kotor maar weer eens uit de kast gehaald en ben nu bezig met die side-quests van die generdoreon (geen id hoe je het schrijft) op manaan.
    Ben bezig met Rulan te vermoorden, die zit op kashyyyk in de shadowlands, heb hem een paar keer aangevallen maar nu is hij veranderd in een tach.
    Die tach moet ik vermoorden, maar hoe??
    Als ik op dat beestje klik gebeurt er nix, m'n pijltje wordt een soort hoofd (net als ik dat bv bij jolee doe en ze dan gaan praten...) Weet iemand hoe ik die rulan/tach vermoord?

Alvast bedankt

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zie deze thread, geheel gewijd aan de Genoharadan sidequest van KOTOR. Daar moet je je antwoord wel kunnen vinden.

Omdat er indertijd een KOTOR wisselforum is geweest, kun je over de meeste onderwerpen wel een specifieke thread vinden. Deze thread van bijna een jaar oud gaat daarom dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina