hey mensen, ik ben donderdag jarig en ik mag dan 3 spellen van 60,- kiezen maar weet niet welke ik zelf zat te denken: Ghost recon 2 , mechassault 2 , mortal kombat deception maar wat denken jullie zelf ?? wat zouden jullie hebben gekozen ?? alvast bedankt , Feodor p.s. ik heb al: halo 2 , fable , NFSU 2 , Call of duty : finest hour en nog meer
Blurr, Dit soort topic zijn volgens mij niet toegestaan. En wat wij denken, Wat maakt jou dat uit jij hebt een eigen smaak Gerne van games dus dat kunnen wij niet voor je kiezen :{
Precies. Iedereen heeft een eigen smaak, je kan dus niet op de mening van iemand anders een game gaan kopen. Zoek het internet af, lees reviews; doe er wat voor. Slotje.
Alvast gefeliciteerd. Dit soort topic staan we inderdaad niet toe. Wij weten niet welke games jij leuk vindt. Wij kunnen hoogstens onze favo games noemen, maar dan kan je ook op tothegames.com kijken, om te zien welke games hoge cijfers krijgen. Ook dit zecht niet alles, want jij kan een andere smaak hebben en een minder goed beoordeelde game wel leuk vinden. Reviews lezen om zelf een oordeel te kunnen maken. Deze thread gaat in ieder geval op slot. SIC was me voor.