Als ik msn wil afsluiten lukt het niet omdat er dan een bericht komt waarin staat iets als het volgende. ''kan het programma niet afsluiten omdat het nog door andere aplicaties gebruikt wordt''. Ik denk dat dit internet explorer is enzo maar hoe kan dit en wat doe je eraan? Ook mijn video editing programma loopt nu stukken langzamer. aub HELP/
Die andere applicatie is Msn Explorer... je moet dan gewoon ctrl+alt+delete drukken en dan op de tab processen drukken en daar staat een lijst met programma's. Zoe het programmatje msn6.exe en druk op proces beeindigen.
Of je doet gewoon de manier die ik net zei, alleen zoek je niet het bestand msn6.exe maar msnmsgr.exe (zoiets...) en dan sluiten
hij is nog in gebruik op 1 of andere maniet alt,ctrl,del en dan processen en daar staat ergens msnmsg.exe en dan taak beeindigen
Als ik opnieuwopstart dan heb ik het bovenste probleem telkens, moet ik dan elke x dit blijven doen? Nog een msn probleeem telkens onthoudt hij mij wachtwoord van msn enzo en normaal als je op aanmelden met een andere acount klikt dan vergeet hij het wachtwoord helaas meldt hij mij nog steeds telkens aan wat wel erg irritant is aangezien deze problemen zich voordoen op de pc van mijn opa en dus hier thuis telkens wordt afgemeld.
Jah dat is gewoon zo bij msn, ( heb ik hier ook...) ik denk dat daar niks aan te doen is. Misschien staat er iets op www.mess.be
Nu we het toch over Msn hebben: Ik heb altijd het irritante probleem dat Windows mesenger uit het niets aanmeld! Als ik bv. een spel aan het spelen ben en ik sluit het af, dan heb ik meteen 4 mensen onder in beeld staan die tegen me aan het lullen waren. Doordat windows mesenger opeens aangemeld is en ik dus bij iedereen online sta. Ik heb geprobeerd het te verwijderen maar hij weigerde. Ook heb ik alle vakjes blanco gelaten (ook met degene: start at startup!!). Help
Ik heb nu een probleem sinds het 2004 is geworden met MSN. Dit is het: Signing in to .NET Messenger Service failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later. Dat krijg ik dus sinds de jaarwisseling en ze zeggen wel dat ik het later weer moet proberen maar dat heb ik nu al tig keer gedaan en doet het nu al 5 dagen niet.....