Hey, Ik was zojuist Halo aan het spelen en wou even een muziekje opzetten. Ik had nog nooit eerder muziek gestreamed vanaf mijn X-Box dus leek het mij wel leuk om te proberen. Na het steamen kreeg ik een pop-up die zei dat sommige audio misschien niet afgespeeld kon worden, en of ik een update wou installeren. Ik was halo aan het spelen dus ik dacht 'doe ik later wel', ik besloot wat liedjes af te spelen. Ging gewoon goed, zag al mijn liedjes staan, en ik dacht dus dat het goed gegaan was. Ik luisterde 3 liedjes maar toen viel het mij op dat dezelfde weer kwamen. Nou kan hij dus van alle 489 liedjes er maar 3 afspelen. Waarschijnlijk moet ik een update ofzo installeren. Maar ik heb egen flauw idee hoe of waar, ik krijg de pop-up niet meer en heb pas sinds gister live. De error code wanneer ik een 'fout' liedje af wil spelen is '19-04-80004005'. Alle bestandjes zijn .mp3. Wat moet ik doen?
Kan je niet even terug een van die bestanden proberen af te spelen vanuit dashboard > Music en dan zal je wel terug de installprompt krijgen voor de update.
Ik denk het niet, ik heb vanaf het dashboard geprobeerd, vanuit een game, het lukt allemaal niet En Dirkjo, wat is mijn music folder? Gewoon 'een' folder?