[XOne] HELP: Niet Connecten na update Unreal Championchip

Discussie in 'Games' gestart door FlighT, 5 jun 2003.

  1. FlighT

    FlighT FlighT

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.

    Kort geleden wilde ik weer Unreal Championchip spelen (na een lange tijd van Moto GP). Toen ik wilde beginnen moest ik een update installeren.

    Dit ging goed, alsmede het connecten en zoeken naar games. Echter zodra ik met iemand wil connecten, lukt dit niet. Het spel loopt niet vast... alleen het connecten met een game lukt niet. Je blijft dan een eeuwigheid in het scherm met de tekst over het level met bovenaan "connecting to...."

    1 op de 10 keer lukt het connecten wel (je bent dan een 1/2 uur verder) maar dan valt de verbinding na enkele minuten weg.

    De andere live spellen doen het nog gewoon alsmede het niet live spelen van unreal championship.

    Mijn vragen:
    - Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
    - Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
    - Is het mogelijk updates opnieuw te installeren? (misschien dat de connectie wegviel tijdens het downloaden en dat daardoor een fout is ontstaan)

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen... het zou zonde zijn als ik dit spel niet live zou kunnen spelen.
     
  2. nielzo

    nielzo Guest

    - nee ik heb het niet meegemaakt.
    - nee kan ik niet maar ik heb waarschijnlijk wel een verklaring, lees onder.
    - nee kan niet.

    Het zou hoogst waarschijnlijk kunnen omdat er gistere een storing met het internet was in veel delen van nederland. ik had gistere namelijk van 12:00 tot ongeveer 16:00 geen internet meer en mijn xboxlive zei ook de hele tijd "connecting" maar er gebeurde ook niets (bij RTCW).
    Ik zou het als ik jou was vandaag nog een paar keer proberen misschien doet ie het dan beter. als ie het dan nog niet doet dan weet ik het ook niet meer:'-(
     
  3. FlighT

    FlighT FlighT

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reply, maar....
    Nee, dat kan het niet zijn:
    1) Het was niet gisteren.
    2) En ook deden de rest van de live spellen het wel gewoon.
    :cool: Alles in UC deed het alleen het connecten niet.
     
  4. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk updates opnieuw te installeren?

    Als het goed is wel, je moet in je harde schijf kijken.
    Bij unreal champion kun je misschien die update verwijderen.
     
  5. FlighT

    FlighT FlighT

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de update kunnen verwijderen.

    zelfs na de update opnieuw te hebben geinstalleerd lukt het me weer niet om te connecten.

    Misschien ligt het aan chello. Echter de verbinding zou toch snel genoeg moeten zijn!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat dit aan je modem ligt ... laat me raden je hebt ook een alcatel speedtough home

    als het antwoord ja is heb je dan
    a) ethernet modem
    b) usb modem

    alvast bedankt

    het duurd weer even voordat ik reageer .. want ik ben op vakantie
     
  7. FlighT

    FlighT FlighT

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... zou niet fijn zijn als het aan m'n modem lag.

    Ik ben nu niet thuis... maar ik heb iig een ethernet modem. Ik weet dat de modem blauw is met een aantal (4?) lampjes aan de zijkant.

    Ik zal thuis nog eens kijken.
     
  8. nielzo

    nielzo Guest

    hmm dan word het lastig :{
    probeer nog even de xboxlive service lijn te bellen, misschien hebben zij iedeeen over hoe je het kan oplossen.
    het nummer staat in een van de boekjes die je bij xbl pakket kreeg.;)
     

Deel Deze Pagina