hihi De meese hier weten nu wel dat ik een kabelverbindin van chello Rotterdam heb. omdat ik geen verbinding met een router krijgt probeer ik het nu met een directe modem naar xbox verbinding. dat ging goed, totdat microsoft de update erin gooide, Gisteren heeft M$ de update in de xboxlive servers gegooid. Dit is wat er nu gebeurt. Ik ga naar xboxlive en dan wil ik connecten. de eerste 2 balletjew worden groen maar bij de derde gaat ie updaten. na lang w8ten geeft ie een bericht dat ie niet kan connecten en dat ik het later moet proberen. vraag aan iedereen die chello heeft hoe hebben jullie je instellingen? dus wat moet ik invullen en wat moet op automatisch staan? ik denk nl dat ik last hebt van dat DNS error maar kan niet zien wat er aan de hand is omdat ie aan het Updaten is (lekker slim bedacht MS ) de lampjes achter de xbox(waar je de kabel indoet) branden er 2 de ene links groen en de andere rechts oranje alle hulp is welkom !!!
het oranje lampje is al niet goed ik heb gewoon alles op auto staan (zit in een netwerk) en alles ging gewoon goed dus probeer bij je gegevens te komen om die te veranderen
Je kan het wel testen hoor herman,alleen het spelen lukt nog niet doordat je nog geen live kitje hebt. Alle 1873020 laatste topics gaan hierover joh
Ik heb geen idee, ik zou zeggen kijk of alle settings nog goed staan. En volgens mij is dat oranje lampje wel goed. Dat is toch het actie lampje of hoe heet dat, ik bedoel dat aangaat als er data verstuurt wordt.
Da's gek. vul eens het IP adres van je provider in bij je Xbox settings. Kijken of dat helpt... Euh... Oranje lampje... Gokje... Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat een indicator dat je op 10mbit zit ipv 100 mbit.
kl#tezooi ik weet niet hoe mijn instellingen moeten. kan het niet door mijn modem (com21) komen? en die oranje lampje achter betekent ook volgens mij dat er data verstuurd wordt.
Euh... Waitasec... Chello, he? Is dat niet een van de approved providers? Ik zou de helpdesk eens gaan bellen...
haha het ligt helemaal niet aan chello maar aan k#t microsoft had net de eerste 3 balletjes groen maar de laatste (die aangeeft of je in xbox live komt) werd rood. mijn instellingen zijn dus goed maar ik kom er niet in! ik heb fotos gemaakt en ze komen er zo aan
sorry voor de slechte pics bedankt microsoft! ben heel erg telleurgesteld in xboxlive nu al ze mogen snel met een oplossing komen anders............
hey gaste, ik ga naar "meer info" bij mijn ip-configuratie op den PC en daar zie ik ook DNS-nummers staan maar mijn xbox geeft telkens weer "DNS not resolved. ik heb nog niet anders dan problemen gehad met die kl*teonline
En als je vanaf je modem naar je xbox(dus direct ) een crosslink-kabel ertussen zet i.p.v. een straight kabel. Denk dat dat het probleem moet oplossen.
hmm w8 iff ik geef je ff mijn instellingen door - ip adresses: automatic -dns servers: automatic -pppoe settings uit -advanced :- je hostname en MAC adres wel
en wat is het verschil dan? ik krijg gewoon telkens de melding "DNS not resolved" en soms wil mijn IP ook nie werken. zou zo een cross over cable de opl. zijn dan?:{
Nee. Als je IP nummer wordt geaccepteerd heb je een goede kabel. Wellicht moet je je DNS overnemen van je PC zodat ie "hardcoded" in je XBox setup staat ipv "Automatic".