HELP. Oblvion saved niet meer!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FatalError, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FatalError

FatalError Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Wat mij zonet is overkomen, is de grootste angst voor elke gamer.

Ik ben in Oblivion lvl 20, had net de main quest afgemaakt. Zet me console uit, en doe hem aan, start Oblivion en hij laadt de nieuwste SAVE.

Wat ik toen op het beeld zag, was KUT, maar het is niks bij wat mij daarna is overkomen.

De nieuwste save, was een save van gister, ruim 4 uur spelen. Ik snapte niet waar al die saves van vanavond waren gebleven. Hij heeft al zo vaak gesaved!

Maar al snel kwam ik erachter dat hij niet meer savede. Als ik save, zegt ie "save succesfully". Echter heeft hij helemaal niet gesaved.

Ik begon 40 saves weg te halen, JA mijn 40 nieuwste save's. Hopelijk wilde hij dan wel saven! (Tja misschien was mijn HDD vol, of had ik een MAX aantal saves behaald).

Toen ik ongeveer 40 saves had delete, probeerde ik weer te saven. WTF! nee hoor, hij deed het nog steeds niet.

Toen dacht ik bij mij zelf, als mijn xbox nu uitvalt, of de CD is niet meer te lezen, zit ik weer in level 13, omdat ik al die 40 nieuwe saves heb verwijderd.

MAAR DE DUIVEL SPEELDT MET ME!:

Mijn angst werd werkelijkheid, ineens kreeg ik de melding dat mijn CD niet meer te lezen was, en ik keer terug op het Dashbord. (Die melding krijg ik heel vaak, komt door de drive, heb namelijk al 3x Oblivion geruild).

Ik barste in tranen uit, ik besefte dat de nieuwste SAVE, level 13 was. Ik start Oblivion op, en ik zie op mijn scherm, wat ik ruim maand geleden ook zag. een maand voor niks gespeelt, ik kan het niet omschrijven, maar dit is een RAMP.

Maar alsof het niet genoeg is, kan ik nog steeds NIET saven! ik heb echt genoeg ruimte, ik heb 4GB vrij geheugen!

Ik weet dat ik de 40 verwijderde SAVES niet meer terug kan halen, zodat ik niet alles opnieuw hoef te doen, maar daarvoor heb ik al me klok van de muur voor geslagen. Komt me moeder ook nog is erbij, met haar *&%##%@ woorden "Het is maar een spel".

Ja leuk, maar ik heb wel verdomme een maand voor L.U.L gespeelt!!! (Geen één emoticon die dat kan uitdrukken)

Wie ó wie kan mij vertellen waardoor ik niet meer kan saven?

Bedankt

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  2. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Anger Management? Het is tenslotte tijdverdrijf :+

3. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom liet je dan niet je nieuwste save staan??
    dan was je nog level 20

4. Jordskateboarder

Jordskateboarder Een Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoo lijkt me verschrikkelijk! Wat ik zou doen is even kijken bij memory of er op je HDD beschadigde bestanden staan of onvoltooide downloads. Dan zou ik dat eerst even verwijderen. En anders zou ik microsoft even bellen.

5. FatalError

FatalError Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MENSEN!!!

Er is een wonder gebeurd!!!

Ik was wanhopig alle saves maar gaan deleten, behalve de niewste in level 13...

Ik zie het aftellen,

lvl 12
    lvl 11
    lvl 10
    [....]
    lvl 3
    lvl 2
    lvl 1
    ~*~lvl 20~*~

HELL YEAH!!!!! Mijn saves stonden al die tijd heeelemaaal onder aan:confused:

Helaas door het zo vaak saven, was de nieuweste level 20 verloren gegaan, maar ik hoef nog maar een half uurtje Oblivion te spelen en ik ben weer waar ik was.

Mensen, ik ben te blij voor woorden :D

Maaruh, kan iemand mij vertellen waarom die saves onderaan kwamen te staan?:eek:

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dit had ik ook een keertje, toen zat ik ook van
    :'-( 'mijn savegames'

Heb je niet toevallig recentelijk je xbox van de stroom afgehaald? Dat z'n systeem informatie weer op 3 jaar terug staat, want zo sorteert hij de savegames volgens mij.

Er was een reden voor, die ben ik alleen vergeten...

7. FatalError

FatalError Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

Geen id, maar hij saved nu alles weer bovenaan:thumbs:O-)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina