ik wil een nieuw spel kopen welke zal ik halen geef jullie tips maar ik hou van auto racen of spellen als metal gear maar als er andere goede spellen zijn die ik kan halen zeg het maar
Dead or alive xtreme beach volleyball, dtm, midtown madness 3, splinter cell.. Wat zoek je dan precies?
*Voelt een opsom-topic aankomen Mensen alstublieft, help DeaD-SouL een handje door ook argumenten erbij te geven, en niet alleen maar wat namen van spellen b.v.d. Dioga
Hoe kan je DeaD-Soul nu helpen als hij zelf niet nog niet weet welke soort game hij wil hebben. En als hij nou een lijstje had bijgevoegd met games die hij al heeft , is dat een stuk makkelijker. Nu ga je waarschijnlijk games noemen die hij al heeft.
nee want ik heb die xbox pas een maand ofzo en ik heb dus alleen jsrf en sega gt 2002 ik wil dus spellen waar zeg maar iedereen het over eens is dat ze goed zijn zodat ik geen MISKOOP doe en een !#$%& spel koop maar waar ik hou van zijn race spellen maar andere goede spellen zijn ook welkom
neem je xbox live? Zo ja: koop moto GP (erg leuk met live) Zo nee: ik zou dan Project gotham racing kopen, deze is niet meer zo duur en speel je niet 1,2,3 uit
pgr: lange speelduur, eigen muziek, top-graphics, veel auto's en banen, goedkoop. top-spel gewoon. kopen als je race-liefhebber bent. En Halo niet vergeten!