YO Ik heb een ernstig probleem,die eerst missie van de black hand als je iedereen in de sanctuary moet vermoorden... Ik kreeg een Poisoned Apple en iets om een Ghost opteroepen.Het probleem is : dat ik de Poison apple op mijn eigen heb gedaan,en ik blijf maar damage krijgen het wilt nooit stoppen. Dit is lastig en ga ik altijd dood,kan niets doen en niet travelen PLZ HELP
Heb je geen oude savegame? Misschien heb je een heal spell of potions om het effect te counteren. Hebben die poisoned apples een langdurig effect of is het na enkele minuten uitgewerkt?
Misschien heb je nog net de tijd om een 'Cure Poison' potion te kopen. Anders zal je toch naar een vorig savegame moeten overgaan.
Als hij argonian was, zou hij nu niet dood gaan he. Spells en potions werken blijkbaar ook niet. Je bent trouwens de tweede die dit meemaakt. Als de poison zo snel werkt, hoezo zie je dan niet voordat je savede dat je aan het doodgaan was...jezus.
misschien is het geen constant effect maar kan hij de ability activeren. Het is idd niet echt slim om te saven op dit moment. grinnik
Maar als je over de autosave hebt heengesaved heb je de andere game toch nog? Maar zou je het ven willen spoileren voor de mensen die het nog niet hebben gedaan? Gewoon even [spoiler ] [/spoiler (en dan zonder de spaitie tussen r en ])
Als je argonian bent, dan ga je alsnog dood. Ik ben een argonian en nam die appel ook, binnen 5 sec ben je morsdood
Ik ben bang dat je opnieuw moet beginnen. Het is bij Oblivion ten ZEERSTE aan te raden dat je naast je main savegame, minimaal nog een andere savegame bewaart voor dit soort vervelende toestanden. Mocht je nog vragen hebben, kun je ze stellen in de Algemene Helpthread van Oblivion. Anders krijgen we teveel aparte threads voor ieder klein wissewasje, en dat is niet de bedoeling. Ook deze sluit ik daarom