Ey mensen kan iemand me helpen?(tuurlijk t-xpe5) Als ik soms games game(dit is geen nederlandse zin) op mijn pc en na een tijdje weer stop gebeurt het volgende.(we zijn benieuwd) Ik sluit het programa af(bezonder..) En dan komt er een blauw beeld en start de comp opnieuw(?) Dus kan iemand me helpen met dit probleem?(ik denk het ...) _0/ mazzelen _0/
cool, een blauw scherm wil meestal aangeven dat er een hardware conflict is. Dus ik denk dat hier je probleem zit. Probeer eens andere drivers voor videokaart/geluidskaart te installen.
precies ik game ook al lang niet meer op m`n pc. Ik haat elke dag 10 patches downloaden omdat spellen weer gaar doen. Echt rommel die pc`s. Maja ze zijn ook niet gemaakt om op te gamen!!!
tja ik weet dat het top games zijn, maar op de console heb je weer andere goede games die niet op pc zijn, of op pc gewoon slechter spelen.
misschien is het handig om wat meer te vertellen over je systeem? Wat voor videokaart, moederbord, enz. heb je. Wat heb je al geprobeerd om het probleem te verhelpen? Is het bij alle spellen zo? Heb je al nieuwe drivers geinstalleerd?