[help] Rare toolbar en rare pop-up reclame

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MORPHEUS, 14 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0

/ edit het rode kruisje is on aanklikbaar dus. Hij blijft staan waar 'ie staat. De toolbar verschijnt trouwens als ik internet start en gaat dan niet weg totdat ik reboot.

Zoals je ziet door de aangegeven rode pijlen is er een f#$%ing irritante toolbar geïnstalleerd op m'n PC. Maar ik heb bij software en bij Program Files gekeken en nergens kan ik ook maar iets vinden wat er op lijkt zodat ik het kan deïnstalleren.

Ik kan zo die balk van internet niet zien hoever een pagina geladen is en zowiezo is die sh*t über ergelijk.

Ook heb ik sinds een tijdje last van tering pop up reclame van o.a. Scarlet, hypotheken, gsm.nl en "de nieuwe Renault Laguna". Hoe stop ik dat!!?? Ik heb de pop-up blokkering van internet explorer op maximaal staan dus alles wordt geblokkeerd van pop ups, dat zijn dus de dingen van xbw mainpage naar xbw forum bijv. MAAR deze reclame shit wordt dus niet gezien als pop up ofzo, en blijft het maar komen.

Wie kan me hier van af helpen....

bijvoorbaat grazie want dit is echt om gek van te worden.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2005
  2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Hitman Pro er al overheen gegooid? Het klinkt als een klassiek geval van spyware namelijk.

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al geprobeerd om met Ad-Aware SE Personal of Spyware Search and Destroy deze spyware te verwijderen?

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Start>>ConfigulatieScherm>>Software en kijken of er gare spyware tussenstaat, die jij niet op je pc hebt gezet. En dat verwijderen....

Daarna Hitman pro even downloaden ben je van die shizzle af.
    http://www.hitmanpro.nl/

5. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    lol 3 replies in 1 minuut :cool: service :cool:

Ik zal ff Ad aware runnen ja , en anders Hitman pro ik dacht dat mn pa die nog had.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar eerst even onder Software kijken ;)

Heb het al vaker gezegt die programmatjes zijn wel leuk, maar als het in je Software staat verwijderd Ad Aware ze ook niet, dus altijd eerst daar verwijderen daarna een scan draaien.

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Deze is er voor Spyware en alle andere problemen, hou het graag centraal. Gebruik volgende keer de [search]zoekfunctie[/search] asjeblieft. Er is ook een heel handige Spyware en Adware FAQ.

Gelieve in bovengenoemde thread doorgaan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina