Je moet hierbij 5 man verslaan. die teringmuts van een taki blokt echter de hele tijd hoe verlsaan jullie die??? Alvast bedankt
sorry zit het al kij lang te proberen, echt lang, heb ik het net gepost 10 min. daarna haal ik het. gewoon unblockebels doen natturlijk :0
ja dat had ik ook geprobeerd maar zelfs daar ontsnapte ze aan. af en toe word ik echt helemaal gek van die game. vooral als je er 7 moet verslaan en dat je bij die zevende steeds kapot gaat Hoor je mij steeds uit te kamer schreeuwen : "Jaaa hoor, Jaa hoor.... Tuuuuurlijk.. joh ..waarom niet he.. kutspel..
buwhaha ja, ik ken 't ja.. Zwaar frustrerend!!! Ik heb dus voor Taki en andere blokkende ventjes een wapen gekocht waar niet tegen te blokken valt
dit is de laatste vraag die ik stel hoor, want eigenlijk hoort dit in het sc2-topic mischien, maar welk ventje met welk wapen gebruik je dan. ik gebruik voor wm-mode eigenlijk alleen spawn. Mot nog 2 dungeons en een level bestaand uit 7 pupkes en dan ben ik eindelijk klaar. Naar mijn gevoel echt lang me bezig
Ik vecht in WP Mode alleen met Talim vanwege snelheid en de makelijke combo's, iig de combo's van haar had ik meteen door
Ah Dioga heeft naar me geluisterd toen ik in de nacht zei dat ie Talim moest gebruiken...TALIM OWNED ! Maja, ik weet niet precies waarover jullie het hebben.. Toch niet over die battle tegen 5 man met als laatst Assassin en als eerst Voldo? Pff daar kom k nog steeds niet door ....maja..
noem ff op welke chapter en daarna stage dan zal ik ff checken hoe ik die heb aangepakt,vergeet niet te melden of het de extra stage of de gewone is
deze chapter is het beste te proberen met volde je rent en slaat een of andere move dan vliegt die naar achtere eerste 2 popptjes probeer je uit de ring te slaan (hoef niet maar wel meer tijd) daarna bij taki moet je meteen aanvallen weer rennen en slaan knop in drukken als het goed is vliegt ze nu naar achteren blijven rennen naar haar zodra ze opstaat aanvallen pas op ze kan ook andere kanten oprollen dan mis je de slag dus je meot wel heel goed oppassen oja en wapen is heavy jur