Yo mensen ik heb laatst splinter cell op de kop getikt (deel 1) maar nu zit ik met een probleem ik zit bij het eerste level vast ik ben bij een plaats gekomen waar twee bewakers staan die tegen een zwerfer zegge je maakt de bank vies etc nou ik schiet ze dood en ga verder ik kom op een plein en ik ga door een gat aan de zijkant van een hek daar in dat gat zitten 2 medikits 1 clip voor je pistool en een computer ik druk op de compie en buiten gaat het hek open ik schiet de bewakers dood (2) en ga door het hek ik volg de weg schiet een bewaker neer ik zie er een weglopen schiet ik neer MAAR dan zit ik vast ze zeggen dat ik het politie buro moet komen en de opdracht ding zegt use the computer to acsess the police station maar waar moet ik in godsnaam heen HHHEEEELLLLPPPP PLEASE greets
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat er ergens een muur is waar ook een vuilnisbak staat. Ga daar maar overheen.
Voor het eerste deel van Splinter Cell is voor elk level een aparte hulp thread aangemaakt, waarin de oplossing misschien al wel in staat. Ze beginnen vanaf het 2e level, in elke thread staan ook de links naar de andere levels. Eerste hulp thread Voor nog sneller antwoord kan je het beste de zoekfunctie gebruiken, vaak is jouw vraag al meerdere malen op het forum voorbij gekomen. Om de vragen en antwoorden centraal te houden doe ik deze thread op slot, anders wordt het een rotzooi wanneer andere de zoekfunctie gebruiken Kan wel antwoord geven op je vraag natuurlijk Neem rustig de tijd en luister wat de 2 dreigende ventjes te zeggen hebben, loop daarna rustig van de trap richting de ventjes, blijf in de schaduw! rechts is een trap naar beneden, loop daar naar beneden. Achter in een hoekje ligt een fles, pak die op en ga terug naar boven. Onderweg naar boven zie je een boom staan, ga daar een beetje achter hangen en gooi de fles richting het balkon waar je afentoe een man ziet lopen. 1 ventje zal op het geluid van de gebroken fles afgaan waarop jij het andere ventje beet kan pakken en hem terug kan slepen bij de boom. Het andere ventje zal nu jouw kant opkomen. Je kan 1: Hem door z'n hoofd schieten of 2: Proberen weer naar de trap te gaan en wachten op je kans om ook hem beet te pakken om 'm daarna knock-out te slaan. Succes!