[help] Thps4

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Messenjah, 15 dec 2002.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    ARRRGGGHHHH, In het Carnival level, als ik de goal "do a 900 on the rocket ride" wil doen loopt ie vast!:'-( Echt kut, want dit is mijn allerlaatse goal en ik heb verder alles (minigames, gaps, geld...) Heeft iemand dit probleem ook? Zal ik me disk opsturen naar die Activision garantie dinges? Heeft iemand daar ervaring mee?

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    damn jij bent echt goed! ik heb wel heel veel gaps en veel goals maar zeker niet allemaal. sorry maar hier weet ik ook nix voor.

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook al sinds 15 november... en gaps gaan eigenlijk vanzelf als je gewoon rondskate en geen goals doet...

Iemand anders een idee?

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hey, vraagje:
    Ik moet nog 1 gap: De Tony's Pro skater gap in het allereerste level!!! aarghh, zwaar irritant, want ik heb hem nog niet gevonden. Heb alle gaps op het dak waar Tony staat wel geprobeerd, maar zonder succes. Weet jij misschien waar die gap is aangezien je die al hebt gedaan.....?

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Volgensmij is dat zo'n "pro skater goal gap" dan moet je ff de pro challenge van tony opnieuw doen.

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ja gewoon naar die fotograaf en dan tussen die twee rampjes gappen, niet echt moeilijk te doen. moet je uiteraard wel minstens 90 goals hebben ;)

7. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ken ik jou?:)

8. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Gemeenert! Je hebt een deel van mijn nick gestolen! Ben jij soms mijn langafwezige broer?:eek:

Deel Deze Pagina