1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Help] Vast In Chronicles of Riddick!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Generator, 7 okt 2004.

  1. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ieman me a.u.b. kunnen uitleggen watik moet doen bij het stuk dat je in de pit valt en dat je allemaal van die kleine kutbeesten bij je krijgt? ik heb al wel zon kapotte keypad gevonden.. maar zou niet weten waar aar dat onderdeel van ligt..
    Zou iemand mij a.u.b. kunnen helpen?

    Tis BTW een Heeeel Gaaf Spel!!!
     
  2. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij zoek je een vent-tool, right; nou uhm je moet de eerste rechts dan door lopen naar het einde van die gang dan naar links(je kunt alleen maar naar links) en dan vind je het vent-tool.
     
  3. XeoN

    XeoN Guest

    Je moet dan terug naar boven gaan en dan goed zoeken, dan kom je een deur tegen waarin je die keypad kan draaien.
     
  4. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Terug naarboven? bedoel je uit de Pit?
     
  5. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik eerder in het level ook ergens een vent tool gezien.. kan dat?
    waar kan ik die vent tool nou precies vinden?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Volgens mij moet je dit doen:
    gewoon blijven lopen en de beesten voor je afknallen (niet eerst wachten en alles afknallen want zo blijven constant komen geloof ik). dan vind je daar ergens in die sewers zo'n soort ronde deurklink ;). daarmee moet je naar een deur daar in de buurt lopen en dat ronde ding op de deur zetten zodat je de deur kan openen.

    Niet erg duidelijk verhaal maar zoiets was het geloof ik/
     
  7. Tjeetje18

    Tjeetje18 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi there Peepz..

    Tot nu toe klopt het allemaal over die vent tool enz.
    Het enige probleem is, ik word veel te snel afgemaakt door die Dwellers.. Want ze komen van alle kanten.. Erg lastig, iemand een oplossing voor me, kan ik ze afschudden, of is het gewoon blijven knallen totdat je op de goede plek bent??
    Help me out please!!!
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon knallen. Het is een tijdje geleden, maar volgens mij kun je ze gewoon met 1 schot afmaken... Dan red je het wel... Gewoon blijven lopen en knallen. Het is een minder leuk stuk, maar niet zo moeilijk!
     
  9. Tjeetje18

    Tjeetje18 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello there again..

    Ik had het spel ff een tijdje ter zijde gelegd veel te druk met feest vieren met het lekkere weer enzo..Maar ik weet niet zo goed hoe ik het volgende stuk moet doen. The mission is: find the exit to the spaceport hangar.. maar er is zo'n enorm groot rotbeest.. wat moet ik daarmee, hoe kan ik er vanaf komen.. terwijl ik eigenlijk niet genoeg kogels heb..dus help me out here!!! thanx alvast!
     
  10. Tjeetje18

    Tjeetje18 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    OKE.. dat stuk ging dus wel goed.. iedereen dood.. maar weet nog steeds niet waar ik the exit moet vinden.. sta nu bij de kapote brug.. moet ik daar om hoog klimmen.. zoja.. HOE?!
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is is er een weg binnendoor (moet je wat dingen zoeken enz.) waardoor je aan de overkant komt. Vanaf daar wijst het zichzelf.
     

Deel Deze Pagina