[XOne] Help - Verbinding tot stand brengen

Discussie in 'Games' gestart door Memphis, 26 nov 2004.

1. Memphis

Memphis Lid vanaf het begin!

Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik begin nu echt door te draaien, ik heb alle informatie gezocht maar nog steeds niet gelukt. Vandaar dat ik nu maar even een topic open. Het zit als volgt, ik heb:

- Xbox
    - 2 Ethernet kaarten
    - 1 Chello verbinding
    - 1 witte kabel die mijn vader voor het aansluiten van zijn laptop naar de modem gebruikte, en daar verbind ik mijn xbox met pc mee.

Wat heb ik gedaan, beide ethernet kaarten ingeschakeld de kaart die verbinding had met Internet rechtermuis knop op gedaan en vervolgens bij instellingen Internet delen aangevinkt.

Vervolgens de Xbox aan gesloten met die witte kabel aan de 2e ethernet kaart. Maar nou krijg ik een error dat er geen verbinding is met die kaart, terwijl de kabel er gewoon in zit en de xbox is aangesloten. Als ik trouble shooting doe bij de xbox geeft hij aan dat het aan de kabel ligt, geen verbinding. Maar ik heb een keer die zelfde kabel van de modem naar de xbox gedaan en toen kreeg hij wel verbinding met de kabel, en kon de IP lezen. Alleen geen verbinding maken maar dat kan niet bij Chello las ik later. Vandaar dat ik het nu via mijn pc probeer. Wie heeft de oplossing

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is die witte kabel fout,het moet gelovik een crossover kabel zijn om van pc naar xbox te gaan en volgens mij is dat een gewone UTP kabel..., gewone UTP is voor modem naar pc of modem naar xbox :p
    FF naar een pc shop (mycom :p) en je hebt zo voor 3 euro een crossover kabel! :)

Laatst bewerkt: 27 nov 2004
  3. Memphis

Leuk Bevonden:
    0
    oké thnx, wist niet dat die kabels zo goedkoop waren. Morgen dus naar de mycom.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. Memphis

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens bedankt, ik ben Online. Als je 'Memphis NL' ziet dan ben ik dat. Ik speel nu NFS U2. Bedankt.

Deel Deze Pagina